خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک

نشست شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۷۸

نشست شورای مدیران آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین مدیران مراکز این آکادمی به منظور بررسی روند فعالیت های موجود و برنامه های پیش رو تا بازی های آسیایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آکادمی ملی المپیک، دکتر صالحی امیری در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از مراکز و دپارتمان های مختلف آکادمی به منظور فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه و سرویس دهی مطلوب برای آماده سازی هر چه بهتر قهرمانان و تیم های اعزامی به المپیک، در خصوص تأثیرات مثبت حضور روانشناسان ورزشی در تیم های ملی و اعزام به مسابقات مهم بین المللی توضیحاتی را ارائه داد.

وی در ادامه ضمن بیان دلایل ضرورت حضور روانشناس در کنار فدراسیون ها افزود: سعی ما بر این است در بازی های آسیایی پیش رو، برای تمامی تیم ها از روانشناس ورزشی استفاده کنیم که این مهم باید کاملاً زیر نظر دکتر سید محمدکاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک صورت گیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان اینکه تا پایان سال باید به جایی برسیم که مدیران آکادمی از لحاظ سخت افزاری بی نیاز باشند ابراز داشت: کمیته ملی المپیک برای رفع نواقص موجود و تجهیز مراکز آکادمی به امکانات به روز و علمی، برنامه های مهمی دارد که به زودی انجام خواهد گرفت.  

شایان ذکر است دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک در ابتدای این نشست با بیان اینکه آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی، آموزشی، فنی و تخصصی باید در کنار

مأموریت اصلی خود، توجه ویژه ای به بحث بهداشت روحی و روانی داشته باشد گفت: باید با جامعه هدف (قهرمانان و نخبه های ورزشی) به نحوی برخورد شود که ورزشکاران و تیم هایی که در این مجموعه به تمرینات آماده سازی می پردازند احساس شادابی و نشاط کنند.  

در ادامه، مدیران مراکز آکادمی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در بخش های مختلف این مجموعه برای آماده سازی تیم های ملی و اعزامی به المپیک توکیو پرداخته و در خصوص برنامه های پیش روی خود تا  بازی های آسیایی نکاتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز