خبرگزاری کار ایران

بوکس رده‌های سنی آسیا؛

جوانان ایران به سه مدال برنز رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۷۲

سه بوکسور جوان ایران از رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا بازمانده و مدال برنز را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز جمعه هفته گذشته به میزبانی امارات و در شهر دبی آغاز شده و تا هشتم شهریور ماه ادامه دارد.

تیم ایران با هدایت رضا مهدی‌پور و ۱۵ بوکسور در این رویداد حضور یافته است. سرپرستی تیم را حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس برعهده دارد.

عصر جمعه، ۳ بوکسور جوان ایران (ساعدپناه، جشنانی و پارسی) در مرحله نیمه‌نهایی‌ روی رینگ رفتند و مقابل رقیبان شکست خورده تا به مدال برنز برسند.

روز پنجشنبه نیز در رده سنی نوجوانان، هیربد اسلامی با شایستگی فینالیست شد.علیرضا براتعلی‌پور و محمدمهدی مصباحی هم به مدال برنز رسیدند.

همچنین چهارشنبه در رده سنی جوانان، علی‌اصغر افشاری و عیسی فردین با غلبه بر حریفان راهی فینال شده و پوریا سعیدی‌اصل‌ و ابوالفضل فریدی هم مدال برنز را از آن خود کردند.

با این اوصاف تیم کشورمان در مجموع دو بخش نوجوانان و جوانان، ۳ فینالیست دارد و هفت برنز هم کسب‌ کرده است.

نتایج مبارزات امروز (جمعه) نمایندگان ایران:

در وزن ۶۰‌ کیلوگرم؛ محمد پارسی مقابل عمر لیوارسا از قرقیزستان شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ آرین ساعدپناه با اورالوف از ازبکستان دیدار کرد و در حالی که راند یک را با برتری پشت سر گذاشت در راند دوم و سوم با اخطارهای داور وسط مسابقه مواجه شد و شکست خورد. بدین ترتیب آرین به مدال برنز رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم؛ مهدی جشنانی رو در روی امیروف از قزاقستان قرار گرفت با اینکه از نظر فنی چیزی از رقیب خود کم نداشت در نهایت با پذیرش شکست به مدال برنز دست یافت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز