خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد زیاد بود ولی هیچ وقت برای پرسپولیس بازارگرمی نکردم

کامیابی‌نیا: پرسپولیس پای من ایستاد و منتظر فرصت هستم جبران کنم/ سخت است ولی ماموریت نیمه تمام قهرمانی آسیا را به سرانجام می‌رسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۶۰

هافبک پرسپولیس در مورد ماندن در این تیم و تمدید قراردادش صحبت کرد.

کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با ایلنا در خصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: من شش فصل خیلی خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشتم و این تیم به من شخصیت و محبوبیت داد و در این سال‌ها پیشنهاداتی داشتم ولی چشم پوشی کردم و نرفتم و به هر حال باشگاه هم در یک مقاطعی پشت من ایستاده بود و من هم وظیفه داشتم تا جایی که از دستم بر می‌آید برای پرسپولیس هرچه در توان دارم بگذارم. در طول این سال‌ها از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتم ولی با افتخار در پرسپولیس ماندن و امسال هم خدا را شکر می‌کنم که یک تصمیم خیلی خوب گرفتم و قراردادم را سه ساله تمدید کردم. من همین فصل هم پیشنهادات دیگری از لیگ برتر داشتم و پیشنهاد خارج از ایران هم داشتم که از لحاظ مالی خیلی بهتر از پیشنهاد پرسپولیس بود ولی خب هم خودم و هم خانواده‌ام دوست داشتیم در پرسپولیس بمانم و دنبال موفقیت‌های بیشتر باشیم و امیدوارم امسال به قهرمانی ششم دست پیدا کنیم. این موضوع یک انگیزه شخصی هم برای من محسوب می‌شود چرا که کمتر تیمی حتی در آسیا توانسته 6 بار پیاپی قهرمان شود و فکر می‌کنم این موضوع یک انگیزه خاص برای من و کل تیم محسوب می‌شود.

وی در مورد پیگیری روند درمان مصدومیتش در خارج از ایران گفت: من در حال حاضر در دوبی هستم و بعد از پایان فصل و جشن قهرمانی به اینجا آمدم تا روی مصدومیت خودم کار کنم. شرایط خودم نسبت به قبل خیلی خوب است. من یک مصدومیتی داشتم که از لیگ قهرمانان شروع شد و یک مصدومیت خاص بود که شاید در آن مقطع دو هفته استراحت می‌کردم برای همیشه رفع می‌شد ولی متاسفانه به دلیل نیاز تیم مجبور بودم با آمپول و قرص بازی کنم و هر 4-5 روز یکبار هم بازی داشتیم و در آن مقطع اگر یادتان باشد عکس مچ پای من هم منتشر شد و بعد از آن به تهران آمدیم و من با همان شرایط بازی کردم و شرایطم حاد تر شد و اوجش در تیم ملی بود که پای من ورم کرد و مصدومیتم از یک ناحیه به سه ناحیه افزایش پیدا کرد و اوضاعم بدتر شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی دوباره پا به توپ می‌شود توضیح داد: حدود 3 هفته است که با دکترم مشغول فعالیت هستیم و مرحله به مرحله جلو می‌رویم. وضعیت من خیلی حاد بود و دچار کشیدگی تاندون شده بودم که خیلی شدید بود ولی خدا را شکر خوب رویش کار کردم و صبح و بعد از ظهر در حال تمرینات اختصاصی هستم و دویدن را شروع کردم و به مرور در حال برگشتن به زمین و اضافه شدن به تیم هستم.

کامیابی‌نیا در مورد ارتباطش با کادرفنی در طول دوران مصدومیت اظهار داشت: خب واقعاً جا دارد اینجا از کادرفنی تیم‌مان از آقا یحیی، آقای مطهری و آقا کریم تشکر ویژه داشته باشم که پشت همه ما بازیکنان ایستادند و قبل از اینکه به اینجا بیایم با ایشان صحبت کردم و در طول این مدت هم با دکترهای من در تماس بودم و پیگیر شرایطم بودند و واقعا تشکر ویژه می‌کنم که همیشه بالاخره بازیکن مصدوم می‌شود فشار مصدومیت یک طرف و فشار روحی و روانی یک طرح دیگر واقعا خیلی کمک کردند که چه از نظر قرارداد و چه از لحاظ مصدومیت با من خیلی صحبت کرد و 4-5 بازی آخر لیگ را هم از دست دادم که در آن مقطع هم خیلی به من کمک کردند و منتظر فرصتی هستم که برایشان جبران کنم و می‌دانم می‌توانم خیلی کمک کنم. اینجا من نه برای گردش آمدم نه تفریح و آمده‌ام مصدومیتم را درمان کنم و روزی دو جلسه تمرین می‌کنم که هرچه زودتر به تیم اضافه شوم و کمک کنم.

وی در مورد اینکه موفقیت های سال‌های اخیر دلیلش چه بوده و اینکه خیلی‌ها حمایت‌های جانبی از این تیم را دلیل موفقیت‌های اخیر می‌دانند گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم بازیکنانی که در این چند سال به پرسپولیس آمدند بازیکنان خوبی بودند و از لحاظ شخصیتی هم وضعیت خوبی داشتند و مهم‌ترین فاکتور این بود که مربیانی که در این چند سال بالای سر تیم بودند از آقای برانکو و کالدرون تا آقا یحیی بهترین مربیان بودند و بازیکنان درون تیم هم شخصیت بالایی دارند و بازیکنانی که توسط سرمربی انتخاب می‌شوند و اضافه می‌شوند هم این شخصیت قهرمانی را دارند و با اضافه شدن به تیم و در کنار بازیکنان قدیمی در این جو قرار می‌گیرند و نحوه تمرینات و شخصیت بازیکنان باعث می‌شوند از همه خیلی چیزها یاد بگیرند و در این مدت هم آقا یحیی خیلی به ما کمک کرد و اینها همه دست به دست هم می‌دند تا یک تیم نتیجه بگیرد. اینکه می‌گویند وزیر پرسپولیسی و... حرف درستی نیست من به جرعت می‌گویم ما از همه تیم‌ها بیشتر زحمت کشیدیم و تمرین کردیم و تمرکز کردیم و آخر فصل هم نتیجه‌اش را با قهرمانی می‌گیریم و اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم جام حذفی را هم ببریم و در کل تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم قهرمانی است و قهرمانی و قهرمانی.

کامیابی‌نیا در ادامه در رابطه با جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس هم توضیح داد: شرایط مالی خیلی روی نقل و انتقالات تاثیرگذار است ولی خب چیزی که هست به هر حال یک سری تصمیمات گرفته می‌شود که مربوط به خود اشخاص است و کسی نمی‌تواند دخالت کند. تمام بازیکنانی که در این سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیدند بهترین عملکرد را داشتند و همه هواداران می‌دانند که بازیکنان واقعاً زحمت می‌کشند. به هر حال احمد رفت و من خیلی ناراحت شدم چون چند سال کنار هم بودیم و از طرفی خوشحال شدم که می‌رود و شرایط مالی بهتری تجربه می‌کند ولی بابت جدایی او ناراحتم و بازیکن خوبی بود و خیلی به تیم کمک کرد و امیدوارم موفق باشد. حسین کنعانی هم زحمات زیادی کشید و همه بازیکنانی که در این سال‌ها جدا شدند زحمت کشیدند و به هر حال بازیکنان می‌روند و می‌آیند و این پرسپولیس است که می‌ماند و امیدوارم این موفقیت و قهرمانی ها ادامه پیدا کند.

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد اینکه برخی بازیکنان با نام پرسپولیس بازارگرمی کردند و به تیم‌های دیگر رفتند عنوان کرد: من نمی‌خوام به بحث بازیکنان دیگر ورود کنم ولی خد ارا شکر مدیریت خوب و باهوشی بالای سر باشگاه است و کادرفنی هم در رأس کار قرار دارد و هر بازیکنی مد نظرشان است را صحبت می‌کنند. از نظر خودم بخواهم بگویم در این سال‌ها هیچ وقت بازارگرمی نکردم و نخواستم با تیمی صحبت کنم که قراردادم را بالا ببرم. در این سال‌ها پیشنهاداتی داشتم ولی تمرکزم روی پرسپولیس بود و وقتی هم در ایران نبودم دامادمان و وکیلم را به باشگاه فرستادم و ارتباط خوبی هم با ابراهیم شکوی که در سایپا همبازی بودیم داشتم و قراردادم را تمدید کردم و به هر حال به باشگاه هم گفته بودم دوبی هستم و در جریان بودند و نشد قبل رفتنم تمدید کنم و زمان نبود و باشگاه سرش شلوغ بود و با من در ارتباط بودند و شرایط پایم را توضیح دادم که نمی‌توانم بیایم و پذیرفتند با دامادمان که وکالت دارد از طرف من قراردادم تمدید شود و هیچ وقت نخواستم برای پرسپولیس بازارگرمی کنم چرا که اینجا خیلی موفق بودم و هواداران تصور ذهنی خوبی از من دارند و نمی‌خواهم خدای نکرده فکرشان درگیر من باشد.

کامیابی‌نیا در پایان در مورد ماموریت نیمه کاره پرسپولیس که قهرمانی در آسیا است هم گفت: فکر می‌کنم اگر همین روند را ادامه دهیم امسال با آقا یحیی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. این موضوع فقط در صحبت راحت است و انجام دادنش واقعاً کار سختی است ولی با تلاشی که کادرفنی و بازیکنان دارند با تمرکز می‌توانیم به این نتیجه دست یابیم. درست است حریفان ما بازیکنان تاپ خارجی خوبی دارند ولی ما هم زحمات زیادی می‌کشیم و به شدت تمرین می‌کنیم که با تدابیر کادرفنی از پسشان بر بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز