خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از حسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۰۱

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم از حسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر سید حمید سجادی پس از اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از حسن اعتماد وکلای ملت قدردانی کرد.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق »

با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، مراتب قدردانی خود را از رأی اعتماد و حسن نظر نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران اعلام می دارم.

بی شک رای اعتماد نمایندگان محترم ملت شریف ایران برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان، مسئولیت اینجانب را به ویژه در این برهه حساس سنگین تر کرده و عزم ما را برای ارتقا و پیشرفت در دو حوزه ورزش و جوانان که نقشی بی بدیل در انسجام، اتحاد و غرور ملی داشته و موجب افزایش نشاط و امید در کشور می شود، راسخ تر می سازد.

بی تردید نقش موثر ریاست و هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس، در شکل‌گیری فضای تفاهم و همفکری بین قوای مجریه و مقننه، در روزهای اخیر، جلوه بارزی از تعامل و هم‌افزایی در مسیر حفظ منافع ملی را به نمایش گذاشت که جای سپاس و قدردانی دارد.

امید است با استعانت از الطاف بیکران پرودگار متعال، همدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، حضور موثر بزرگان ورزش، بهره گیری از نخبگان جوان و همدلی صاحبنظران، کارشناسان و همکاران وزارت ورزش و جوانان، در مسیر سربلندی جوانان، احیای عدالت ورزشی و ارتقا و توسعه ورزش و امور جوانان گام های موثر و ماندگار برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز