خبرگزاری کار ایران

ویسی: از هواداران فولاد می‌خواهم صبور باشند/ شاید خوشحال‌ترین خوزستانی باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۱۷

سرمربی فولاد خوزستان گفت: از هواداران و مردم می‌خواهم صبور باشند و شرایط ما را درک کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم بایدبه عنوان یک خوزستانی از جواد نکونام، همکارانش و دوست خوبم سعید آذری که از مدیران موفق ورزش و فوتبال کشورمان است تشکر که دو سال اینجا زحمت کشیده و برای فولاد مقام آوردند. خوشحالم از اینکه در خدمت فولادی ها هستم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خیلی خوبی داشتم. انتظارم بود روزی سرمربی فولاد شوم که این اتفاق افتاد. با تمام وجود در خدمت خوزستانی‌هایی هستم که در روزهای سخت همیشه کنار هم بودند.

وی افزود: در این دوران سخت که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد بسته است می‌خواهم مردم هم کنار ما باشند. خوزستان همیشه امکانات خیلی زیادی دارد اما متاسفانه اتفاقات ناگواری برای ما می‌افتد. فوتبال خوشی ما است و امیدوارم بتوانم یک بار دیگر مردم خوزستان را خوشحال کرده و شادی و نشاط را در این استان ایجاد کنم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و انتظارات هواداران از سرخ‌پوشان اهوازی توضیح داد: به دلیل بسته بودن پنجره اولویت ما حفظ بازیکنان قبلی است و امیدواریم دیگر بازیکنی از فولاد جدا نشود زیرا واقعا نمی‌توانیم بازیکن جایگزین بگیریم. امسال در سوپرجام، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم و انتظار داریم مردم ما را همراهی کنند. ان‌شالله ریاست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به حمیدرضا گرشاسبی که خودش این کاره است و می‌تواند پنجره ما را باز کند، کمک کنند تا این اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با باز شدن پنجره بتوانیم بازیکنان خیلی خوبی جذب کنیم زیرا فولاد یک برند فوتبالی در ایران و آسیا است و بازیکنان زیادی دوست دارند به اینجا بیایند ولی با توجه به وضعیت فعلی انتظار دارم مردم صبورتر باشند و شرایط را درک کنند. رقابت های باشگاه های آسیا می‌تواند ویترین خیلی خوبی برای ما و بازیکنان جوان فولاد باشد. تمام توان خود را می‌گذاریم و مدنظرمان است در این مسابقات ابتدا برای مردم کشورمان و خوزستان افتخارآفرینی کنیم. نظرمان روی جام حذفی و لیگ برتر هم است اما اگر خدا نخواست و پنجره مان باز نشد با همین نفرات فعلی دست به دست هم می‌دهیم. حیف است که در این وضعیت هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند اما ای کاش می‌توانستند بیایند و از نزدیک بازی‌های سایپا را تماشا کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تاثیر خوب شدن حال مردم این استان پس از موفقیت تیم‌های خوزستانی روی حضورش در فولاد گفت: بعد از اینکه استقلال خوزستان را به قهرمانی رساندم و از این تیم جدا شدم، خیلی‌ها از من ناراحت شدند اما واقعیت این است که در آن مقطع مرا نخواستند. بارها اعلام کردم بنا به دلایلی مرا بیرون کردند زیرا بودجه برای باشگاه های آسیا نگذاشتند و گفتند نمی‌توانیم یارگیری کنیم اما قلب من برای این تیم می‌تپید و در بدترین شرایط برگشتم و تیم را در لیگ برتر حفظ کردم. البته در زمان خوشی و حضور استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان در این تیم نبودم اما پس از بازگشت و حفظ این تیم در لیگ برتر دین خود را ادا کردم.

ویسی اضافه کرد: به عنوان یک خوزستانی وقتی به تیم بزرگ و باعظمت فولاد در فوتبال کشور بازمی‌گردم خوشحالم. شاید خوشحال‌ترین خوزستانی باشم زیرا می‌توانم به تیمم کمک کنم و به این موضوع افتخار دارم. حقیقت را می‌گویم که ۴-۳ پیشنهاد هم داشتم و خود مسئولان باشگاه هم می‌دانند اما انتخابم فولاد بود.  تمام وجودم را می‌گذارم اما نیاز به پشتوانه و حمایت مردم و پیشکسوتان فوتبال داریم‌ تا همانگونه که به یک فرد غیر خوزستانی وقت دادند به من هم زمان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: ما حرفه‌ای هستیم و این بحث خوب نیست اما عرق ما خوزستانی‌ها بیشتر است. همانگونه که در سختی‌ها و موفقیت‌ها پشت‌سر هم و در شادی‌ها با هم هستیم اینجا هم با من باشند و مطمئن باشند روزهای خیلی خوبی خواهیم داشت. با خوشحالی مردم خوزستان، خوزستانی‌های سراسر دنیا خوشحال می‌شوند و این شادی، شعف و اشتیاق تمام خانواده‌ها را خوشحال می‌کند. من هم دوست دارم در آن سهیم باشم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره تأثیر انگیزه‌هایش برای کسب موفقیت قهرمانی‌هایی که در تیم‌های شاهین، استقلال خوزستان و فولاد کسب کرده در انتخاب فولادعنوان کرد: وقتی قهرمان روی سکو می‌ایستد فقط خودش حسش را می‌فهمد. بالاترین حس دنیا است و اینکه از طریق یک نفر سایرین خوشحال می‌شوند بهترین موضوع دنیا است. شاید بهترین موضوع برای یک فرد این است که بتواند با کمک مالی، مدال آوردن برای کشورش، قهرمانی برای استان خود دیگران را خوشحال کند. دوست دارم این اتفاق بار دیگر بیفتد. با شاهین اهواز، فولاد و استقلال خوزستان خوشحالی مردم را دیدیم. جنوبی‌ها شاید خیلی چیزها را ندارند اما وقتی قهرمان می‌شوند شادی را به جامعه آورده و خیلی چیزها را فراموش می‌کنند. یک ماه قبل از قهرمانی و دو ماه بعد از قهرمانی خیلی حال‌مان خوب است. 

ویسی در خصوص اینکه آیا بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد شانس بزرگی برای بچه‌های آکادمی این باشگاه و جوانان خوزستانی برای نشان دادن توانایی‌های‌شان و رسیدن به تیم بزرگسالان فولاد است، توضیح داد: امیدواریم پنجره ما باز شود و دنبال این موضوع هستیم زیرا فوتبال حد و مرز و سیاه و سفید نمی‌شناسد. اگر اینگونه بود شیبما در فولاد نبود و مهدی طارمی در بیرون از کشور بازی نمی‌کرد. فولاد فقط برای خوزستان نیست و کل ایران به فوتبال خوزستان می‌بالد. فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید برای این رقابت‌ها بازیکنان سطح بالا داشته باشیم.

وی افزود: اگر خدا نخواست و پنجره ما باز نشد با تمام وجود از نیروهای جوان‌مان استفاده می‌کنیم به آنها انگیزه می‌دهیم و بزرگترها هم کمک می‌کنند تا این جوانان بتوانند عصای دست ما و پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشد. امیدوارم هواداران صبور بوده و ما را درک و کمک کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد حس خود از بازگشت به فولاد عنوان کرد: سرمربیگری در این تیم برای من فقط یک شغل نیست بلکه عشق، علاقه و محبت است. تمام خوزستانی‌ها به تیم دوست‌داشتنی فولاد علاقه دارند. هر جایی مربی بودم تمام وجودم را گذاشته و  انگیزه و توانایی داشته‌ام اما نسبت  به فولاد که قهرمان جام حذفی شده مسئولیتم بیشتر است. از این بابت خوشحالم و تمام وجودم را می‌گذارم تا از این عشق و علاقه نهایت استفاده را ببریم و حال‌مان خوب باشد.

ویسی تصریح کرد: من، بازیکنان، مسئولان باشگاه، هیأت مدیره باشگاه و کارخانه فولاد خوزستان و تماشاگران خوب‌مان باید حال‌شان خوب باشد. از مسئولان کارخانه فولاد که یک ورزشگاه بزرگ و با عظمت برای فوتبال ایران درست کرده‌اند تشکر می‌‌کنم. همچنین از هیأت مدیره باشگاه و کادر قبلی که زحمت کشیدند تا تیم به قهرمانی رسید، تشکر می‌کنم. 

وی در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد خوزستان افزود: یادم می‌آید وقتی آخرین بازی استقلال خوزستان برای قهرمانی با ذوب‌آهن بود هواداران خوزستانی بحث استقلال و فولاد را نکردند و از فوتبال خوزستان در آن روز حمایت کردند. پرچم آبی، قرمز و زرد قاطی بود و صنعت نفت آبادان هم با ما سهیم شد.نفت آبادان، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و شاهین اهواز همه دست به دست هم دادند تا قهرمان شدیم و امیدوارم این تلاش، کوشش، اعتماد و همیت با هم باشد و ما روزهای خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز