خبرگزاری کار ایران

اعلام دو رای انضباطی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۱۲

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص لیگ دسته دوم فوتبال صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ویستا توربین تهران و ملی حفاری اهواز برگزار و از سوی علیرضا کاکه،  بازیکن تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

همچنین با توجه به بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه از سوی حبیب مولایی، مدیر تیم ویستا توربین تهران، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز در حالی برگزار شد که به دلیل تخلف تیم سپیدرود رشت مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) و تیم مقابل توسط کادر فنی و نیمکت نشینان، این تیم به جریمه نقدی 70 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل تخلفات خود مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) و تیم مقابل توسط کادر فنی و نیمکت نشینان به جریمه نقدی 70 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 35 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

احمدرضا فیروزی، پزشک تیم سپیدرود رشت، اسماعیل بابازاده، یکی از مسئولین منتسب به تیم علم و ادب تبریز و مهرداد خادمی، سرمربی تیم علم و ادب تبریز  به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور)، هر کدام جداگانه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

آرای فوق قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز