خبرگزاری کار ایران

سیل استعفا در هیات فوتبال استان اصفهان؛ اختلافات با دبیرکل بالا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۶۱

عده ای از مدیران ارشد هیات فوتبال استان اصفهان از سمت خود استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اختلافات مربوط به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر در هیات فوتبال استان اصفهان میان چندنفر از مدیران ارشد با حمیدرضا دادخواه، دبیر این هیات منتج به استعفای دسته جمعی این نفرات شده و حالا علی طاهری، رئیس هیات فوتبال در چالشی سخت برای پذیرش را رد این استعفاها قرار گرفته است.

حمیدرضا دادخواه که فرد ذی‌نفود و فعالی در هیات فوتبال استان اصفهان است و بخش زیادی از امور اجرایی این هیات بر عهده اوست و روابط کاری خوبی دارد از افراد نزدیک و معتمد رئیس هیات فوتبال است و همین موضوع باعث قدرت گرفتن او و در نتیجه بروز اختلافات داخلی در هیات فوتبال شده است.

دکتر غلامرضا جعفری، نایب رئیس هیات، میترا چین‌سری، نایب رئیس امور بانوان هیات، مهدی اخوان، رئیس کمیته داوران و محمد بیاتی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان از جمله نفراتی هستند که استعفای خود را تقدیم علی طاهری کردند.

محمد بیاتی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال اخیرا در ماجرای دو دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان و حواشی ایجاد شده بعد از آن و همچنین بازی با ذوب آهن و ماجرای امتناع یحی گل محمدی از مصاحبه با دوربین های تلویزیونی نامش حسابی سر زبان‌ها افتاد و محبوبیت بالایی هم میان فوتبالدوستان اصفهانی دارد و کنار رفتن او می‌تواند اعتراضاتی از سوی فوتبالدوستان اصفهانی به همراه داشته باشد.

باید دید علی طاهری در این کش‌‌مکش پیش آمده میان مدیران ارشد هیات فوتبال و دبیر این هیات چه تصمیمی می‌گیرد و آیا در جانبداری از دادخواه این استعفا‌ها را می‌پذیرد یا با آن مخالفت می‌کند.

رئیس هیات فوتبال اصفهان طاهری

دادخواه دبیر هیات مسئول مستقیم برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال

استعفا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز