خبرگزاری کار ایران

معمای پیچیده رشید؛ تمرین می‌کند و ناراحت است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۴۲

رشید مظاهری در تمرین امروز استقلال هم حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دروازه‌بان استقلال که صبح امروز به باشگاه رفت و نتوانست به نتیجه ای درباره آینده اش برسد، امروز هم در محل تمرین حضور یافت.

بعداز تمدید قرارداد سیدحسین حسینی و جذب علیرضا رضایی دروازه بان پیکان توسط استقلال، حالا شایعات درباره جدایی رشید مظاهری به اوج خودش رسیده است. این در شرایطی است که مظاهری که چندین جلسه درباره جدایی با مسئولان باشگاه داشته و به نتیجه ای نرسیده است.

دروازه بان آبی ها یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد اما پیشنهادهایی نیز دریافت کرده و خودش هم بدش نمی‌آید در شرایط کنونی به تیم دیگری منتقل شود. این در حالی است که او بتواند رضایت باشگاه استقلال را بگیرد.

اینطور که از شرایط برمی‌آید مظاهری نمی‌تواند طبق خواسته قبلی اش قرارداد خود را به طور یکطرفه فسخ کند و او به دنبال آن است که با باشگاه توافق کند اما ظاهرا هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

از سوی دیگر حضور مظاهری در تمرینات استقلال طی دو روز گذشته نشان می‌دهد که او دوست ندارد بهانه‌ای دست باشگاه بدهد تا منجر به جریمه دوباره اش از سوی مسئولان شود. اما چیزی که مشخص است رشید از شرایط کنونی راضی نیست و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره اش رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز