خبرگزاری کار ایران

توضیحات باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات رای پرونده اوساگونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۱۰

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوصی محکومیت ۹۶ هزار دلاری این باشگاه در پرونده اوساگونا ارائه داد.

به گزارش ایلنا، با حکم کمیته وضعیت فیفا،  باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت کریستین اوساگونا به پرداخت 96 هزار دلار به این بازیکن محکوم شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این‌باره توضیح داد: بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، فدراسیون جهانی فوتبال، رأی کمیته تعیین وضعیت بر اساس شکایت کریستین اوساگونا را روز گذشته دوم شهریور ماه 1400 مطابق با 24 آگوست 2021 به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرد. البته این رأی دهم تیر ماه صادر شده است، اما ملاک عمل از تاریخ ابلاغ خواهد بود.

این رأی در چند بخش صادر شده است و بر اساس آن، عنوان شد: بخشی از ادعای کریستین اوساگونا قابل قبول است و باشگاه پرسپولیس به عنوان خوانده باید 96 هزار و 72 دلار را به علاوه پنج درصد سود سالیانه که از نهم دسامبر 2020 مطابق با 19 آذر ماه 1399 محاسبه می‌شود، به خواهان پرداخت نماید. ضمن آن که هر گونه شکایت آتی از سوی کریستین اوساگونا مردود خواهد بود.

بر اساس ماده 24 از قوانین وضعیت بازیکنان فیفا، اگر وجه مندرج طی 45 روز از تاریخ ابلاغ رأی واریز نشود، باشگاه پرسپولیس با محرومیت از نقل و انتقالات روبرو می‌گردد. همچنین اگر تا سه پنجره نقل و انتقالات این وجه واریز نگردد، به خواست خواهان، پرونده به کمیته انضباطی فیفا برای اخذ تصمیم‌های بعدی ارجاع داده خواهد شد.

گفتنی است؛ کریستین اوساگونا، مهاجم نیجربه‌ای که سابقه بازی در تیم‌های ام‌صلال قطر، ذوب‌آهن اصفهان و تیم ملی کشورش را داشت، در دی ماه 1398 و در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و در پایان همان فصل از جمع سرخپوشان جدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز