خبرگزاری کار ایران

غلامحسین پیروانی در گفتگو با ایلنا؛

فجر ارثیه پدری کسی نیست/ مدیریت باید از کلانتری حمایت کند/ موقع عکس یادگاری همه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۳۰

سرمربی سابق فجرسپاسی از وضعیت کنونی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فجر سپاسی در مسابقات این فصل لیگ آزادگان با کسب مقام قهرمانی موفق شد بعد از ۸ سال دوباره جواز حضور در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را کسب کند.

فجری ها بر خلاف بسیاری از تیم ها که فعالیت خود را در مسابقات لیگ برتر آغاز کرده اند هنوز هیچ فعالیتی نداشته است و هنوز مشخص نیست آیا علی اصغر کلانتری در لیگ بیستم و یکم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت یا خیر؟

از همین رو غلامحسین پیروانیی سرمربی کهنه کار و سابق فجرسپاسی در این خصوص در گفتگوبا خبرنگار ما گفت: این تیم سرمایه یک استان است و همه دیدند وقتی این تیم موفق شد به لیگ برتر صعود کند چه جو خوبی در جوانان و علاقه مند به فوتبال در استان به وجود آمد حیف است این تیم حالا که به لیگ برتر صعود کرده است آن را اینگونه به حال خود رها کرده اند.

وی افزود: مسئولینی که روز قهرمانی این تیم در لیگ برتر پست گذاشتند و مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند اکنون کجا هستند؟ آنها باید دلسوز این تیم باشند و به داد این تیم برسند 8 سال طول کشید تا فجر دوباره لیگ برتری شود حالا که وقت عمل هست همه پا پس کشیده اند و تیم را تنها گذاشته اند.

پیروانی در مورد اینکه آیا این تاخیر به ضرر فجر خواهد بود بیان کرد: مدیران باید بجنبند همه تیم ها بازیکنان مدنظر خود را دارند جذب می کنند اما ما به راحتی بازیکنان خود را داریم از دست می دهیم از همین امروز هم فجر شروع کند دیر است چه برسد که قرار است تمرینات تیم را از هفته بعد تازه شروع کنند. اگر بخواهند غیر از این عمل کنند و از تیم حمایت نکنند قطعا در لیگ برتر به مشکل خواهیم خورد. درست است فجر بازیکنان بزرگ و شایسته ای را در اختیار دارد اما باید برای حضور هر چه بهتر در لیگ چند بازیکن در حد لیگ برتر جذب شود در غیر اینصورت باشد باز هم شاهد ناکامی فجر خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص مشکلات به وجود آمده بین علی اصغر کلانتری و مدیریت فجر ساسی گفت: این تیم ارثیه پدری کسی  نیست که بخواهد سلیقه ای برخورد کنند . این تیم متعلق به مردم شیراز است و نباید نگاه شخصی به این تیم داشت. کلانتری در مسابقات لیگ یک نتایج خوبی با این تیم گرفت به لیگ برتر صعود کرد اگر ابزار داشته باشد مطمئنا می تواند نتایج خوب فجر را در لیگ برتر تکرار کند و مدیریت باید از او حمایت کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز