خبرگزاری کار ایران

منصوریان: با آلومینیوم‌ ۲ سال قرارداد دارم/ کاری به حواشی پیش آمده ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۹۵

سرمربی برکنار شده آلومینیوم در مورد وضعیت خودش با این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان به شایعات برکناری‌اش از هدایت آلومینیوم‌ اراک واکنش نشان داد.

ظاهرا حواشی در باشگاه آلومینیوم پایان ندارد. شب گذشته پس از کش و قوس فراوان سرانجام علیرضا منصوریان پس از توافق با سعید عباسی قراردادش با آلومینیوم را تمدید کرد تا کماکان در فصل جاری هدایت این تیم اراکی را بر عهده داشته باشد. اما از صبح امروز شایعات زیادی در خصوص برکناری این مربی به دستور مدیرعامل کارخانه آلومینیوم منتشر شده که تا به اینجا رسمی نشده است.

به همین دلیل خبرنگار ما با علیرضا منصوریان تماس گرفت تا از صحت و سقم ماجرا اطلاع کسب کند. وی در پاسخ به‌ شایعات برکناری‌ زود هنگامش گفت: من هم مثل شما اخباری در خصوص برکناری‌ام توسط رییس کارخانه آلومینیوم شنیده‌ام. اما وقتی پنج ماه قبل به اراک رفتم، نه با رییس کارخانه قرارداد منعقد کردم و نه با سهامدار. بنده با مدیرعامل به نمایندگی از باشگاه قرارداد بستم. دیشب هم وقتی به اراک رفتم پس ار تایید کمیته فنی قرارداد دو ساله با مدیرعامل باشگاه منعقد کردم.

وی در ادامه گفت: بنده در حال حاضر با باشگاه آلومینیوم اراک ۲ سال قرارداد دارم و کارمند مدیرعامل کارخانه و سهامدار نیستم. آقایان می‌توانند هر نظری در مورد من بدهند و من هم می‌توان هر حرفی در موردشان بزنم. اما این را بدانید من از همان روز اول با باشگاه قرارداد داشتم و حالا هم دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز