خبرگزاری کار ایران

عطایی: سه بازیکن از تیم ملی جوانان در تیم ملی بزرگسالان حضور خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۸۰

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بردیا سعادت، امیرحسین ستوده و مهدی جلوه از تیم ملی جوانان در مسابقات بزرگسالان حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بعد از اینکه تیم ملی از المپیک توکیو برگشت تیمهای بزرگسالان و جوانان را همزمان تمرین می‌دهیم. تیم ملی بزرگسالان باید در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد و تیم ملی جوانان باید در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ایتالیا شرکت کند.

وی بیان کرد: وضع بدنی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان خوب است و برای ۱۶ شهریور که عازم مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن هستیم امیدواریم بتوانیم از اعتبار والیبال کشورمان دفاع و قله والیبال آسیا را فتح کنیم.

عطایی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اول مهر برگزار و ما فرصتی دو الی سه ماهه برای آماده سازی داشتیم و آرام ارام خودمان را آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: مسابقات نوجوانان جهان فرصتی شد تا بتوانیم با تیم‌هایی که وارد ایران شدند بازی تدارکاتی داشته باشیم که اولین بازی را با آرژانتین و دومی را با کوبا انجام دادیم و در سه ست شکستشان دادیم و در ادامه بازی‌های تدارکاتی سه بازی با تیم بزرگسالان داریم.

وی گفت: در تیم ملی جوانان ۱۹ نفر در اردو هستند که در ادامه چند بازیکن کم می‌شوند و اردو را با ۱۶ الی ۱۷ بازیکن ادامه می‌دهیم.

عطایی افزود: برای مسابقات جوانان ۱۲ نفر معرفی می‌شوند و نهم شهریور آخرین مرحله این اردو خواهد بود و دوازهم شهریور اردوی بعدی خواهد بود که با ۱۶ الی ۱۷ بازیکن این اردو را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: بردیا سعادت، امیرحسین ستوده و مهدی جلوه در مسابقات بزرگسالان خواهند بود.

وی در پایان گفت: بچه ها دو دز واکسن کرونا را زدند و از آنجایی که خودم دو ماه قبل درگیر کرونا بودم واکسن دوم را فردا می‌زنم. بچه‌ها در قرنطینه هستند و در ژاپن کنترلهای شدیدی وجود دارد و هر فرد حاضر در مسابقات در یک اتاق مستقر می‌شود و جرایم سنگینی مثل ۲۰۰ یورو و ۵۰۰ یورو و در آخر اخراج را برای خاطیان در نظر گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز