خبرگزاری کار ایران

فردین معصومی: همه جامعه ورزش باید از دکتر سجادی حمایت کنند/ باعث افتخار است یک چهره خوشنام برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۷۸

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید دیدگاه سیاسی و جناحی داشته باشند و اکنون باید به فرد متخصص ورزش که برای سکان‌داری وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است رای مثبت دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، فردین معصومی کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران درخصوص معرفی دکتر حمید سجادی برای تصدی‌گری پست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: منطقی این است برای هر حوزه و ارگانی از متخصصان آن حوزه استفاده کنیم که نتیجه آن بازخورد بهتری داشته باشد و قطعا انتخاب دکتر سجادی بهترین تصمیم از سوی رییس‌جمهور بوده است.

وی افزود: باعث افتخار است که یک چهره خوشنام ورزشی برای پست وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت معرفی شده است و این اتفاق برای اولین بار است که در ورزش رخ می‌دهد.

معصومی خاطرنشان کرد: همه جامعه ورزش این وظیفه را داریم که از گزینه معرفی شده حمایت کنیم تا بهترین اتفاق را برای ورزش کشور رقم بزنیم. دکتر سجادی سوابق روشنی دارد و پیش از این امتحان خود را به بهترین شکل پس داده است.

قهرمان سابق کشتی ایران و جهان اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید دیدگاه سیاسی و جناحی داشته باشند و حالا که یک فرد متخصص ورزش برای سکان‌داری وزارت ورزش و جوانان معرفی شده باید با آرای مثبت خود بهترین ها را برای ورزش ایران رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز