خبرگزاری کار ایران

بازیکن اسبق استقلال: مهم ترین فاکتور برای انتخاب مدیران توجه به تخصص آنها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۷۴

علی لطیفی: حمید سجادی در ورزش تخصص دارد و امیدوارم رویکرد مجلس برای انتخاب او مثبت باشد تا سجادی هم بتواند عملکرد خوبی در ورزش از خود به جای بگذارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان علی لطیفی درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر حمید سجادی از قهرمانان به نام رشته دوومیدانی بوده است. به خاطر دارم در سال های گذشته وقتی بازی مهمی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد، دونده های مطرح دور مستطیل سبز می دویدند و از آنجا ایشان را می شناسم. سجادی بعد از پایان عمر قهرمانی مدارج تحصیلی را هم طی کرد و وارد سیستم مدیریتی شد. ایشان سابقه مدیریت اجرایی هم دارد و هم اینکه ورزشی است را باید به فال نیک گرفت چون ورزشکاران و دغدغه های آنها را درک می کند و با شناختی که از ورزش دارد تصمیم های درستی برای ورزش ایران می گیرد.

او ادامه داد: شرایط آقای سجادی برای قرار گرفتن در راس ورزش ایران شرایط مساعدی است اما مدیران ورزشی تحت تاثیر مدیران بالادستی خود هستند. اگر به آقای سجادی به عنوان یک مدیر ورزشی این فرصت داده شود که خود او برای ورزش خط مشی تعیین کند نه اینکه تحت تاثیر تفکرات دولت باشد اتفاقات بهتری برای ورزش رخ خواهد داد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم رویکرد دولت آقای رئیسی به ورزش چه خواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مهم ترین فاکتور برای انتخاب مدیران توجه به تخصص آنها است. فردی مثل سجادی در ورزش تخصص دارد و امیدوارم رویکرد مجلس برای انتخاب او مثبت باشد تا سجادی هم بتواند عملکرد خوبی در ورزش از خود به جای بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز