خبرگزاری کار ایران

با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

ایران میزبان بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۴۲۰

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در فروردین ۱۴۰۱ در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ حسین جمشیدیان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با برنامه خط اول رادیو ورزش گفت: نوزدهمین دوره مسابقات مچ اندازی آسیا از ۲۸ مرداد در آلماآتی قزاقستان آغاز شده و تا دوم شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مهم در حاشیه این مسابقات اخذ میزبانی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ برای ایران بود که این مسابقات در فروردین ۱۴۰۱ در تمام رده‌های سنی در بخش زنان و مردان برگزار می‌شود‌.

جمشیدیان درباره نتایج ملی پوشان ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا بیان کرد: بازیکنان کشورمان توانستند در این مسابقات خوش بدرخشند. در بخش پیشکسوتان چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز به دست آمد و بهار بدیعی از پدیده‌های مچ اندازی ایران و آسیا با ۱۵ سال سن توانست در رده‌های پایه دو نقره و دو برنز کسب کند.

وی گفت: امروز در رقابت‌های بزرگسالان ملی پوشان کشورمان موفق به کسب سه نقره و پنج برنز شدند و فردا مسابقات دست راست برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به پایان می‌رسد‌.

برنامه خط اول هر روز از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز