خبرگزاری کار ایران

قدیمی: سجادی با تحول ورزش پاسخ اعتماد خانه ملت را خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۵۵

رییس فدراسیون هاکی با اشاره به معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت ورزش، نسبت به تحول مثبت ورزش ایران با حضور سجادی در راس این وزارتخانه ابراز اطمینان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، بهرام قدیمی در خصوص معرفی حمید سجادی برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حمید سجادی مردی از جنس ورزش است و خوشبختانه رییس جمهوری با دیدگاهی صحیح فردی ورزشی و انقلابی را به مجلس معرفی کرد.

مدیرکل سابق تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حمید سجادی هم به عنوان ورزشکار و هم به عنوان مدیر افتخارات زیادی داشته و سال‌ها به عنوان معاون سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش اقدامات ماندگاری از خود به جای گذاشت.

رییس فدراسیون هاکی گفت: نمایندگان مجلس اگر کمی از دوران حضور وی در سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش جوانان آگاهی داشته باشند بی تردید به او رای اعتماد خواهند داد.

قدیمی که طی چند سال گذشته عنوان مدیر برتر را در حوزه ورزش از شورای سیاستگذاری صدا و سیما دریافت کرده است، تصریح کرد: اطمینان دارم با حضور سجادی ورزش ایران متحول خواهد شد و شاهد تقسیم عادلانه بودجه میان فدراسیون های ورزشی خواهیم بود.

قدیمی اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران ورزشی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهم که از انتخاب گزینه پیشنهادی دولت برای ورزش کشور حمایت قاطع و پشتیبانی داشته باشند. فردی مثل سجادی با ایجاد تحول در ورزش ایران پاسخ اعتماد و اعتقاد خانه ملت را خواهد داد.

رییس فدراسیون هاکی ادامه داد: خانواده ورزش از رییس محترم جمهور تشکر می کند که بالاخره پس از سال ها فردی از جنس ورزش را برای اداره این وزارت‌خانه معرفی کردند.

سیدحمید سجادی هزاوه، متولد سال ۱۳۴۸ تهران و دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی است.

معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیأت رئیسه و هیأت‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رئیس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.

سجادی که خود از قهرمانان ملی، المپین و مدال آور در مسابقات آسیایی رشته ورزشی دو و میدانی است، همچنین دارای سوابق علمی و آموزشی در حوزه ورزش بوده و ضمن تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌های کشور تألیفات و مقالات متعدد ملی و بین المللی در زمینه مدیریت ورزشی به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز