خبرگزاری کار ایران

روایت تکان دهنده قهرمان قایقرانی ایران از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون؛

احمد احمدی: پول بازگشت به ایران را نداشتم و مثل گداها از خارجی‌ها پول قرض گرفتم/ در دمای ۲- درجه شب در فرودگاه خوابیدم/ کارم به جایی رسید که به فکر خودکشی افتادم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۱۵

قهرمان قایقرانی ایران از مشکلاتی که در سر راه گرفتن سهمیه المپیک برایش ایجاد شده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی، قهرمان ایرانی قایقرانی که نامش در فهرست نوابغ جهان در این رشته به ثبت رسیده است در مراحل کسب سهمیه المپیک نتایج خوبی کسب نکرد و حالا در حساب توییتری خودش ماجرای مشکلاتی که در مسیر گرفتن سهمیه برایش ایجاد شده بود توضیحاتی ارائه داد که می‌خوانید:

 

* گفتند بعد از سهمیه پول تو را می‌دهیم.

یک ماه قبل از مسابقات عمان فدراسیون به من گفت ما پول نداریم خودت حساب کن، قرض کن، هر زمان سهمیه را گرفتی همه پولها را به تو می دهیم.

 

* ‌پول قرض کردم تابتوانم سهمیه بگیرم.از بهمن تدین پول قرض گرفتم، وام گرفتم،تمرین‌کردم تا سهمیه را بگیرم. همه نیاز هایم را با ریز قیمت نوشتم اما به من گفتند نمی‌توانیم پول مربی بدهیم. گفتم چگونه بدون مربی به عمان بروم حداقل تهیه قایق به من کمک کنید!گفت خودت زنگ بزن قایق رو مجانی بگیر

* یک شب در دمای منفی یک درجه در خیابانِ فرودگاه خوابیدم،دلیل؟ بخاطر عدم مسولیت پذیری فدراسیون درباره(ویزا عمان،مقدار بار مجاز برای بلیط،بیمه ورزشکار برای کووید١٩،عدم پاسخگویی به تماس های من برا حل مشکل بنده که در نهایت جواب دادند و گفتند زرنگی مشکلت رو خودت حل کن!)

 

*‌ از کشورهای دیگر قرض گرفتم تا به انتخابی بروم! در این شرایط بی پولی باید برای رفتن به مادرید هم تست کرونا می‌دادم هم مجوز سفر می گرفتم. فدراسیون هم به من پول نداده بود به همین دلیل از کشورهای دیگر و هم تیمی هام و مربیم قرض گرفتم تا به انتخابی المپیک بروم.

 

* ‌در مدت ۲۱ روز ۱۱ بار تست کرونا دادم و ۸۰۰ دلار پرداخت کردم. همه این پول ها را هم قرض کردم!

 

* ‌قبل اتمام مسابقات،پول نداشتم به اسپانیا برگردم. بارها در مدت چند روز به فدراسیون پیام دادم و زنگ زدم تا برایم بلیت بگیرند که به تهران برگردم اما کسی جواب نداد.به مادرم هم دروغ می‌گفتم. مانند گداها از چند ورزشکار خارجی پول قرض کردم تا به ایران برگردم. هیچ کس نمی‌داند بر من چه گذشت.

 

* ‌من ورزشکاری بودم که جزو ستارگان جهانی بودم، تحقیر شدم، باید قایق مجانی می‌گرفتم و شب در فرودگاه می‌خوابیدم. به حدی رسیده بودم که به خودکشی فکر می‌کردم. همه می‌گویند احمدی در مسابقات کسب سهمیه المپیک آخر شد اما کسی چه می‌دانست من چه وضع بدی داشتم و حداقل‌ها را در اختیار نداشتم.

 

‌* حق عضویت کلاس جهانی و المپیکی لیزر که قرار بود توش مسابقه بدم برای انتخابی رو فدراسیون پرداخت نکرده بود و من باید مثل همیشه پرداخت میکردم!!(بدون پرداخت احازه مسابقه رو نمیدن) پول نداشتم،زنگ زدم انکلیس و امریکا که بدون پرداختی اجازه بدن مسابقه بدم(٦ روز طول کشید)!!استرس پشت استرس.

‌* فدراسیون درانتخابی المپیک به میزبانی انوشیما٢٠١٩بد بلایی سرمن آورد(جایی که٩٠٪باید سهمیه میگرفتم)برای گرفتن پول هتل+عذا ازمحل مسابقه سه باررفتم توکیو وبرگشتم هتل!همه فکر انتخابی بودندمن فکر پول غذاوهتل!هر وقت صحبت این مسابقه میشه،به من میکن"مرد مومن٢٠میلیون هزینه بلیط هواپیمات شد!

‌* مابین این همه بدبختی، از فدراسیون به من زنگ میزنن" بابا مشکلت چیه تو؟یک سال ایران نبودی حساب بانکیت پر شده ماشالله! حقوقتو ریختیم! ماهی ٣٥٠ هزار تومن که معادل یک سال میشه ٤ میلیون و دویست!! بی احترامی به ورزشکار و غیر حرفه ایی ترین رفتار. مصاحبه کامل در فارس و خبر ورزشی موحود هست

‌* من این شرایط را در چند مسابقه انتخابی داشتم. کارهایی با من کردند که مجبور شدم از جام ستارگان بادبانی انصراف دهم. دو هفته پیش نامه استعفایم را نوشتم در حالیکه این جام می توانست آینده بادبانی ایران را تکان دهد.مجبور شدم با وجود علاقه ای که داشتم از جام ستارگان انصراف دهم.

‌* دلیل کامل استعفا از جام ستارگان جهانی بادبانی که جزوه مسابقات دسته اول فدراسیون جهانی،بعد از المپیک محسوب می شود(با حضور همه المپیکی ها و مدال آوران از المپیک١٩٩٢و ٥٦ کشور دنیا) در روزهای بعد انشالله با جزییات توضییح خواهم داد.مسابقات شهریور سال دیگه در سوییس برگزار میشه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز