خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: هر مربی آرزوی داشتن مهدی قایدی را دارد/ در تیم‌های کمونیستی هم همه بازیکنان یک اندازه پول نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۴۸

مربی استقلال از روند این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید و تمدید با ستاره های فعلی تیم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او درخصوص روند نقل و انتقالاتی آبی پوشان گفت: کار نقل و انتقالات در حال جلو رفتن است. تعدادی از بازیکنان اصلی و مهم هستند که برای تمدید قراردادشان اقدام می شود. یک سری بازیکنان دیگر نیز با نظر آقای مجیدی در حال جذب شدن هستند.

مربی استقلال درباره شایعاتی درخصوص جذب شیمبا و اشکان دژاگه نیز پاسخ داد: هر بازیکنی که قراردادش را ثبت کند، باشگاه از طریق کانال رسمی اعلام می کند. با خیلی از بازیکنان مذاکره می شود و تا زمانی که کار نهایی نشود، درست نیست اسمی از کسی برده شود.

وی درباره اینکه آیا جایگزینی برای محمد نادری به استقلال اضافه می شود یا خیر و اینکه صحبت هایی درباره پیوستن ابوالفضل جلالی به جمع آبی پوشان مطرح شده بود، پاسخ داد: عرض کردم، از کسی اسم نمی آوریم ولی در پست هایی که آقای مجیدی احساس نیاز کنند، مذاکره می کنیم.

مصطفوی درخصوص اینکه برخی از رسانه های اماراتی برخلاف صحبت های مجیدی مدعی شده اند قایدی در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرده است، گفت: آقای مجیدی بارها در مورد مهدی قایدی صحبت کرده اند و هر چیزی بگوییم زیاده گویی است. قایدی جزو سه، چهار وینگر برتر آسیاست. هر مربی آرزو دارد که قایدی برای تیمش بازی کند و آقای مجیدی نیز بارها این راه گفته است.

او در مورد اینکه بازیکنان درجه بندی شده اند که مبلغ خاصی را بگیرند، گفت: من این صحبت ها را الان از شما می شنوم و حتی تیم های کمونیستی نیز بازیکن هایشان به یک اندازه پول نمی گیرند. هر بازیکنی بسته به شرایطی که داشته و براساس توانایی هایی که داشته و براساس ابراز نیازها، قراردادش را امضا می کند. ولی چیزی که به طور کلی وجود دارد این است که باید به آن اعتراف کنیم. لیگ ما یک لیگ تولیدی نبوده است. تولید ستاره در فوتبال ما کم بوده است. دلیل آن عدم توجه کافی و سرمایه گذاری مناسب در آکادمی ها بوده است.

مصطفوی درخصوص اینکه شایعه ای درخصوص حضور او در تیم ملی مطرح شده، پاسخ داد: من راجع به مسائل باشگاه استقلال صحبت می کنم. با این تیم قرارداد دارم و در خدمت باشگاه استقلال هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز