خبرگزاری کار ایران

یزدانی: قرار نبود از استقلال جدا شوم و به تیم دیگری بروم/ هدف امسال ما قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۴۷

مدافع استقلال در مورد تمدید قراردادش با این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی یکی از بازیکنانی بود که امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و پس از مذاکره با مدیران باشگاه قرارداد خود را تمدید کرد. او هنگام خروج از باشگاه در گفتگو با خبرنگاران در مورد اینکه او جز کدام دسته از بازیکنان تیم بود؛ A ، B  یا C اینطور توضیح داد: نمی دانم جز کدام دسته از بازیکنان بوده‌ام. من چند روز در سفر بودم و بعد از بازگشت با فرهاد مجیدی صحبت کردم که گفت امروز به باشگاه بیایم و قراردادم را تمدید کنم. امروز هم قراردادم را دو ساله با باشگاه تمدید کردم.

مدافع استقلال در مورد اینکه شایعه شده بود او قرار است به سپاهان برود، عنوان کرد: بعد از بازی با سپاهان هم گفتم که با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده بودم. قرار بود در استقلال بمانم و دوست داشتم در این تیم بمانم زیرا در استقلال خوشحالم. بخصوص اینکه خود فرهاد مجیدی هم در این تیم حضور دارد.

یزدانی در مورد اینکه در این فصل استقلال آرمانی را شاهد خواهیم بود یا نه بیان کرد: بعد از مد‌ت‌ها خود سرمربی تیم را می‌بندد. هدف ما قهرمانی است و امیدوارم امسال به جام قهرمانی برسیم. البته کار استقلال نسبت به سایر باشگاه‌ها سخت‌تر است. کمبودهایی داریم که این ها ربطی به اقای مددی و مجیدی ندارد. مثل کمپ، زمین تمرین، استخر و سالن بدنسازی داریم. این مسایل را نمی‌شود در یکسال درست کرد. شاید 10 مدیر و مربی هم بیایند و بروند و این مسایل درست نشود زیرا زمانی وجود ندارد.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که تیم می خواهد کجا تمرین کند، اضافه کرد: در حال حاضر مدیریت باشگاه درگیر تمدید قرارداد بازیکنان است. این مسایل هم مسایل پایه ای، اصولی و ریشه‌ای است.شاید در سال‌های بعد درست شود. اینطوری هیچ چیز سرجایش نیست.

از یزدانی در رابطه با بازی با الهلال پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: در مورد این تیم چه باید بگویم؟! همه می‌دانید الهلال چقدر خرج کرده و چقدر امکانات دارد. نبرد با الهلال نبرد فیل و فنجان است شاید با غیرت ایرانی بتوانیم جلوی الهلال را بگیریم و ما تمام تلاشمان را می کنیم.

وی در مورد مبلغ قراردادش با استقلال و اینکه فرهاد مجیدی گفته مبالغ درخواستی بازیکنان بسیار زیاد و نجومی است، گفت: حاضرم مبلغ قراردادم را در سه سالی که در این باشگاه بوده‌ام منتشر کنم. من در مورد مبلغ قراردادم با فرهاد مجیدی صحبتی نکرده‌ بودم و به باشگاه هم مبلغی نگفته بودم. با این حال در این دو سال تقریبا مجانی برای استقلال بازی کرده‌ام. قراردادم با استقلال یک قرارداد خیلی معمولی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز