خبرگزاری کار ایران

اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتسال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۷۹۷

مدیر تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل کریمیان گفت: اردوی آماه سازی تیم ملی فوتسال از 28 مردادماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شد و امروز به پایان رسید. بعد از دو روز استراحت بلافاصله بازیکنان به اردو دعوت می شوند و تمرینات خود را تا 6 شهریورماه زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و پس از آن جهت انجام دو دیدار دوستانه عازم بلاروس خواهیم شد. با توجه به محدودیت زمانی که داشتیم، کادر فنی سعی کرد برنامه ها را به گونه ای پیش ببرد تا حداکثر استفاده از این اردو را داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص البسه تیم ملی فوتسال در اردوی بلاروس گفت: خوشبختانه با مساعدت و دستور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون ، اولین پک البسه آل شپورت برای سفر تمرین و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در بلاروس فراهم شد. همچنین البسه مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی به لحاظ تعداد، سایز و موارد این چنینی به کمپانی ال اشپورت ارائه شده است که پیش  از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی لیتوانی تحویل فدراسیون فوتبال خواهد شد.

کریمیان در خصوص دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس گفت: در روزهای 8 و 9 شهریورماه دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس در مینسک برگزار خواهیم کرد. امیدوارم در این اردو بازیکنان به آمادگی لازم و شرایط بدنی خوبی برسند تا بتوانیم با هماهنگی بیشتری عازم لیتوانی بشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز