خبرگزاری کار ایران

محمدحسین آذرم دخت: مدال جهانی جوانان انگیزه ام را برای مسابقات بعدی بیشتر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۹۵

محمد حسین آذرم دخت ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم جوانان معتقد است که با کسب مدال برنز جهانی جوانان، انگیزه اش برای مسابقات بعدی و تداوم موفقیت هایش بیشتری شده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین آذرم دخت ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم جوانان پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی روسیه در گفتگو با فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم مدال برنز را بگیرم، اگر روز اول اشتباه نکرده بودم، می توانستم حتی تا فینال هم جلو بروم اما در روز دوم به خودم آمدم و بهتر کشتی گرفتم تا حداقل مدال برنز مسابقات را کسب کنم.

آذرم دخت با اشاره به سطح بالای مسابقات، اظهار داشت: با وجود کرونا، سطح مسابقات خیلی بالا بود، تیم ها با کشتی گیران بسیار آماده ای به روسیه آمده بودند و مخصوصا روس ها که میزبان بودند و با تمام توان در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده بودند و داوری هم خیلی به روس ها کمک کرد و به نفع شان بود و این کاملا در قضاوت ها آشکار بود.

ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم جوانان فرنگی با بیان اینکه با تمام این مسائل برای مدال طلا در روسیه روی تشک رفته بود، افزود: با هدف کسب خوش رنگ ترین مدال یعنی طلا به جهانی جوانان آمدم اما به مدالی که فکر می کردم نرسیدم و طلای من برنز شد، البته اگر اشتباه نکرده بودم قطعا طلا می گرفتم.

آذرم دخت تاکید کرد: جهانی جوانان اولین تجربه برون مرزی من بود و فقط در جام تختی در داخل کشور کشتی گرفته بودم و به امید خدا در مسابقات بعدی جبران می کنم.

وی گفت:  خدا را شکر که شرمنده کادر فنی نشدم و از زحمات همه آنها تشکر می کنم، ممنون آقای حسینی مربی ام هستم و خوشحالم که توانستم با این مدال گوشه ای از رنج هایی که به خاطر من کشیده اند را جبران کنم.

آذرم دخت عنوان کرد: از مربی ام آقای نیادوست و پسرشان مسلم نیادوست که قهرمان آسیا هستند، تشکر می کنم، آقای نیادوست مربی دو و بدنسازی من بود و در شیراز خیلی برای آمادگی من زحمت کشیدند و در تیم ملی هم آقا فواد برای آمادگی جسمانی بچه ها زحمت زیادی کشیدند و از نظر بدنی بچه ها هیچ مشکلی نداشتند.

آذرم دخت با اشاره به اینکه هدفش مدال المپیک است، ادامه داد:آرزوی هر ورزشکاری طلای المپیک است و من هم از این قاعده استثنا نیستم و از امروز تلاشم را برای حضور در المپیک 2024 پاریس و کسب مدال آغاز می کنم.

ملی پوش شیرازی تیم فرنگی جوانان افزود: قطعا مسیر دشوار وحریفان سختی پیش رو دارم اما با کسب مدال جهانی جوانان، انگیزه زیادی برای تمرین دارم و این سبب شده تا پس از برگشتن به ایران و شهرمان شیراز، بعد از 3، 4 روز استراحت، تمریناتم را دوباره شروع کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز