خبرگزاری کار ایران

محمد اسبقیان: پارالمپیک جای تجربه کسب کردن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۹۰

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: امسال ورزشکاران با تصمیم ستاد بازی ها کیفی شده و ورزشکاران با شانس مدال بیشتر در این دوره حضور دارند.

به گزارش ایلنا؛ سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفت و گوی تلفنی با برنامه صبح و ورزش درباره سیاست های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک گفت: کاروان پارالمپیک بر اساس ستاد مصوب بازی ها، کاروان کیفی بوده و در واقع ورزشکاران شانس مدال و یا ورزشکارانی که در آسیا مدال کسب کردند به این رقابت ها اعزام شدند. المپیک و پارالمپیک جای میدان دیدن نیست و جای رقابت ها است و مبارزه ورزشکاران کشورهای مختلف برای کسب مدال و افتخار آفرینی است. بر اساس مصوبات ستاد بازی ها از یک سال قبل این موضوع به تصویب رسیده که کاروان کیفی باشد تا ورزشکاران شانس مدال، حضور داشته باشند.

وی درباره کونیکو یامامورا سرپرست معنوی کاروان افزود: در موضوعات فرهنگی فدراسیون بر اساس دغدغه های فرهنگی کشور به ویژه موضوعاتی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند همواره برنامه های پررنگی را داشته است. کاروان ما هم به نام «سردار دل ها» نامگذاری شده و شعار این کاروان توکل، تلاش و افتخار است که امیدوارم شاهد این افتخارآفرینی باشیم. سرپرست معنوی کاروان هم مادر شهید بابایی و تبعه ایران و اصالتا ژاپنی هستند و این یک کار بسیار ارزشمندی بود که از سوی کمیته ملی پارالمپیک انجام گرفت.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به شرایط ورزشکاران اظهار کرد: 5 رشته تیراندازی، دو و میدانی، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته جزئ زیرمجموعه این فدراسیون است. به طور کلی 10 رشته جودو، پاراتکواندو، تیراندازی با کمان، پاراکانو، قایقرانی و دوچرخه سواری به این مسابقات با تعداد 62 ورزشکار و 21 کادر فنی با سایر همراهان اعزام خواهند شد. از یک سال گذشته و بعد از ویروس کرونا با تدابیر اتخاذ شده، اردوها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا شد که همکاری های خوبی از سوی وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت. واکسن ورزشکاران زده شد و در بهترین شرایط تمهیدات لازم را چه به لحاظ تغذیه ای و چه به لحاظ روانی برای برگزاری اردوها اندیشیدیم. مشکل خاصی نداشتیم. یکی دو نفر به کرونا مبتلا شدند ولی بعد از بهبودی به تیم پیوستند. امیدوارم با توکل بر خدا و تلاش ورزشکاران و دعای خیر مردم نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز