خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- روسیه

پیروزی القوسی در دیدار نخست/ شکست سهرابی و ناقوسی مقابل حریفان قزاقستانی و هلندی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۸۸

رقابت های مقدماتی پنج دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (شنبه) در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه 2 بر 2  ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف نورسلطان بازاربایف از قزاقستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول مقابل اوگنی بایدوسوف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

 

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 9 بر 5 و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم مرتضی القوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی گیران استونی و ارمنستان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز