خبرگزاری کار ایران

عرفان الهی: بعد از طلای جوانان، حالا به مدال المپیک فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۰۱

عرفان الهی قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان معتقد است که پس از قهرمانی در جهانی روسیه، تمام فکر و ذکرش را متوجه حضور در المپیک کرده است.

به گزارش ایلنا، عرفان الهی ملی پوش 70 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب طلای جوانان  در جهانی روسیه، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی بیان داشت: خیلی حس خوبی داشتم و همیشه آرزو داشتم که پرچم ایران را بالا ببرم، دو بار در سال 2019 به فینال رسیدم اما پیروز نشدم و نتوانستم با پرچم ایران روی تشک کشتی دور افتخار بزنم و این قهرمانی خیلی به دلم نشست.

الهی افزود: اینقدر نقره گرفته بودم که خسته شده بودم، خدا را شکر با تمرین هایم و کمک مربیان امروز خیلی خوب نتیجه گرفتم.

وی درباره مسیری که طی کرد تا به مدال طلا رسید، خاطر نشان کرد: مسابقات خوبی بود و سطح آن بالا بود. 5 کشتی خیلی سخت گرفتم و در یک سال گذشته خیلی تمرین کردم و سختی زیادی به خودم دادم تا این مدال را امروز به دست بیاورم. تمرین هایی که انجام داده بودم در سطح خیلی بالاتری از جهانی جوانان جهان بود.

قهرمان وزن 70 کیلوی جوانان جهان درباره اینکه چطور وارد کشتی شد، هم گفت: از خانواده وررزشکاری هستم و بچگی ژیمناستیک کار می کردم اما یک روز به من دوبنده کشتی دادند و در اولین جلسه تمرینی، اولین امتیازی که از حریفم گرفتم، از کشتی خوشم آمد و به همین خاطر کشتی را ادامه دادم.

الهی ادامه داد: از شهر خودم شروع کردم و جا دارد از پدر و مادر خیلی تشکر کنم که زحمات زیادی برای من کشیدند.

الهی با اشاره پشتیبانی فدراسیون کشتی از تیم جوانان، اظهار داشت: از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی که در مدت اردوها همه امکانات را برای ما فراهم کردند تشکرمی کنم که باعث شد ما کمبودی در راه آماده سازی مسابقات نداشته باشیم.

الهی با اشاره به زحمات کادر فنی، گفت: ممنون مربیان وکادر فنی تیم هستم، آقای محسن کاوه مثل یک پدر بالای سر تیم بودند و آقایان محسن آقاجانی، حامد میرعمادیان، احسان امینی و فردین معصومی زحمات زیادی برای ما کشیدند.

وی هدفش را رسیدن به مدال المپیک عنوان کرد و تاکید کرد: هدفم المپیک است و مدال جوانان جهان پله ای برای رسیدن به المپیک است و فقط به این مسابقات فکر می کنم.

الهی افزود: این مسابقات پله ای برای ورود به چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در جهانی نروژ بود. در وزن 70 کیلوگرم نمی مانم و به خاطر اینکه فکرم حضور در المپیک است، برای بازی های 2024 پاریس به وزن 74 کیلوگرم می‌روم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز