خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۳۹۴

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های میلاد مهر تهران و تفت امیدیه برگزار و از سوی علیرضا آلبوغبیش، سرمربی تیم نفت امیدیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص جریمه نقدی قطعی و در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم نفت امیدیه به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به پرداخت 35 میلیون ریال  و تیم میلاد مهر تهران به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است.

امین ساعدی، منتسب به تیم نفت امیدیه به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص جریمه نقدی قطعی و در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

همچنین امیر شریفی، تدارکات تیم نفت امیدیه نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های فولاد نوین خوزستان و مس نوین کرمان برگزار و از سوی علی مراد طیاری، پزشک تیم مس نوین کرمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای در خصوص جریمه نقدی قطعی و در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم فولاد نوین خوزستان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری به 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم مس نوین کرمان نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم های ایران جوان بوشهر و اسپاد الوند تهران برگزار که قرار بود در روز نهم تیر ماه برگزار شود به دلیل عدم تیم اسپاد الوند تهران برگزار نشد. تیم اسپاد الوند تهران بازنده این این دیدار با نتیجه 3 بر صفر بوده و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر خواهی است.

* دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت که قرار بود 16 تیرماه برگزار شود به دلیل عدم شکرت تیم سپیدرود رشت برگزار نشد. تیم سپیدرود رشت بازنده این این دیدار با نتیجه 3 بر صفر بوده و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر خواهی است.

*ایمان حسنی، مربی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه در دیدار برابر مس شهر بابک به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای در خصوص جریمه نقدی قطعی و در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز