خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- روسیه؛

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و وزن کشی مجدد پنج وزن اول برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۴۷

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و وزن کشی مجدد پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، صبح امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، بر این اساس در پنج وزن دوم رحمان عموزاد در وزن 61 کیلوگرم، سبحان یاری در وزن 74 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 86 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در وزن 92 کیلوگرم و علی اکبرپور در وزن 125 کیلوگرم به روی باسکول رفتند و مسابقات خود را از ساعت 10:30 صبح امروز به وقت ایران برگزار می کنند.

همچنین مراسم وزن کشی پنج وزن نخست نیز برگزار شد و عرفان الهی و محمد نخودی در اوزان 70 و 79 کیلوگرم عصر امروز برای کسب مدال طلا و حسن عبادی و علیرضا عبداللهی در اوزان  65 و 97 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.

قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بارتوز سولتیس از لهستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و قزاقستان و حریف ازبکستانی می رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان نمایندگان آفریقای جنوبی و لتونی مبارزه خواهد کرد. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با جاشوا مورودیون از آلمان مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان هند و روسیه مصاف خواهد داد. در این وزن 14 شرکت کننده حضور دارد.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با موحامد گیمری از ترکیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مغولستان و ارمنستان می رود. در این وزن 19 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 125 کیلوگرم علی اکبرپور در دور اول با ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران کشورهای ترکیه و روسیه می رود. در این وزن 15 نفر شرکت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز