خبرگزاری کار ایران

ریکانی: مشکلی برای جدایی از نفت ندارم / تا چند روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۹۶

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید طی چند روز آینده وضعیتش برای ادامه همکاری با این تیم مشخص می‌شود.

طالب ریکانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درمورد وضعیتش در نقل و انتقالات تابستانی گفت: من مدیربرنامه‌ای ندارم و اینکه کسانی از طرف من با باشگاهی صحبت کرده باشند را تایید نمی‌کنم. طی روزهای اخیر هم هیچ باشگاهی با بنده صحبت نکرده و به هیچ عنوان اصلا بازارگرمی نیستم و خودم هم با باشگاهی صحبت نکرده‌ام. نیم فصل هم که پیشنهاد داشتم گفتم که به خاطر هواداران نفت آبادان هیچ پیشنهادی را قبول نمی‌کنم و به هیچ عنوان از این تصمیم پشیمان نیستم.

وی ادامه داد: من یک فصل دیگر با نفت آبادان قرارداد دارم و البته مشکلی برای جدایی ندارم اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده‌ام ندارم و ترجیح می‌دهم استراحت کنم.

ریکانی با اشاره به شرایط باشگاه نفت آبادان گفت: اوضاع همانطور که می‌بینید اصلا در شان هواداران این تیم نیست. امیدوارم یک بار برای همیشه تصمیمی گرفته شود تا این تیم بتواند طبق خواسته هواداران به موفقیتی که شایستگی آن را دارد برسد. این تیم نیازمند حمایت لازم برای این مساله است. ما در فصل گذشته هم می‌توانستیم شرایط خوبی را دنبال کنیم اما در نهایت دیدید که عدم حمایت از تیم باعث شد تا خواسته خودمان دور شویم. الان هم که اوضاع به این شکل است و در حالی که همه تیم‌ها به دنبال تقویت خودشان هستند، آینده این تیم و هوادارانش مهم نیست. من امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد و بتوانیم هواداران را خوشحال ببنیم. هوادارانی که تمام انگیزه و خوشحالی آنها این تیم است شایسته این هستند تا امکان موفقیت تیم‌شان فراهم شود نه اینکه هر سال دغدغه داشته باشند.

وی درباره جرایم عجیبی که از سوی باشگاه برایش در نظر گرفته شد گفت: موضوع مهمی نیست. همه چیز حل شد. آن مساله یک درد دل بود و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. جریمه را که گفتند می‌بخشند اما شما ببنید که شاید یک روز مشکلی پیش بیاید و ساق بند نبسته باشید. موضوع اینقدر حاد نیست که بخواهید به این شکل برخورد کنید. این مساله از عمد نبود و اینقدر دغدغه داشتیم که نبستن ساق بند پیش آن چیزی نبود و همانطور که گفتم این حرکتم از عمد نبود. اصلا بستن ساق بند در بعضی تمرینات ضروری نیست. هر چه بود تمام شد و رفت.

کاپیتان نفت آبادان درباره ترک اردو پیش از یکی از بازی‌های تیمش که با جریمه برایش همراه بوده گفت: این مساله هم قطعا با هماهنگی سرمربی بوده است. من بدون اجازه قطعا کاری نمی‌کنم. سرمربی تیم اجازه داده و یک نفر دیگر خبر داده است! این مشکل سرپرست است که اطلاع نداده که با هماهنگی بوده است و البته نمی‌دانم چه کسی خبر داده است. 

ریکانی در پایان درباره سرنوشتش برای فصل آینده گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. مشکلی برای جدایی ندارم و همه چیز طی روزهای آتی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز