خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان- روسیه

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۱۲

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، صبح امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، در  وزن کشی صبح امروز علی قلی زادگان در وزن 57 کیلوگرم، حسن عبادی در وزن 65 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم و علیرضا عبداللهی در وزن 97 کیلوگرم به روی باسکول رفتند تا از ساعت 10:30 صبح امروز مسابقات خود را برگزار کنند.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست به مصاف ریچارد فیگوروا از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران بلاروس و ارمنستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 15 نفر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نوروا بوکاسا از کنگو می رود و در صورت شکست این کشتی گیر، یکی از کشتی گیران کشورهای بلاروس، مصر، مولداوی و امارات متحده عربی حریف وی در دور سوم خواهد بود. در این وزن 22 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با بریس آندونیان از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران کنگو و گواتمالا می رود. در این وزن 21 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دانل واشینگتون از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مصر و آلمان می رود. در این وزن 20 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست به مصاف چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان می رود. و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان نمایندگان روسیه و آذربایجان مبارزه می کند. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز