خبرگزاری کار ایران

بازدید دکتر صالحی امیری از اردوی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۴۰

اردونشینان تیم ملی والیبال جوانان که خود را آماده حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان می کنند، صبح امروز ضمن حضور در آزمون های ترکیبات بدنی، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، 17 ورزشکار حاضر در اردوی هفتم تیم ملی والیبال جوانان، در حضور بهروز عطایی سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

اردوی هفتم ملی‌پوشان جوان، از ابتدای هفته جاری و پس از حضور دعوت شدگان این تیم در تست  PCR آغاز و به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است پس از ملحق شدن امیرحسین توخته و مهدی جلوه‌قاضیانی دو بازیکن تیم ملی جوانان به تیم بزرگسالان، مهران فیض‌امام‌دوست و کمیل اکبری به اردوی هفتم جوانان والیبالیست دعوت شدند تا این اردو با 17 بازیکن ادامه یابد.

شایان ذکر است دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز ضمن حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، با بهروز عطایی سرمربی این تیم گفتگوی کوتاهی انجام داد و در جریان نحوه آماده سازی تیم ملی والیبال قرار گرفت.

دعوت شدگان به اردوی هفتم تیم ملی والیبال جوانان عبارتند از: امیرحسین تقوی، یونس رمضانی، اردلان سیدعباسی، مختار بوش، رضا مهرجوی، سینا نیکپور، امین خواجه‌خلیلی، عرفان جلالی‌نژاد، سهیل کمال‌آبادی، علیرضا شبان، کاریل داداش‌آده، امیرحسین صداقت، علی حاجی‌پور، متین احمدی، محمد ولی‌زاده، مهران فیض‌امام‌دوست و کمیل اکبری.

اسامی کادرفنی تیم ملی والیبال نیز به شرح زیر است:

بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان، حسین کاظمی، مهران زارع و وحید صادقی (مربی).

لازم به ذکر است مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از یکم لغایت یازدهم مهرماه سال جاری به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز