خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: تیم ملی فوتسال یک برند جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۷۲

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص جلسه ای که با رئیس فدراسیون داشت، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره این نشست عنوان کرد: این جلسه با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، حسن کامرانی فر، دکتر امین نوروزی و مدیر تیم ملی فوتسال امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. بنظرم نیاز بود که این نشست امروز برگزار شود، چرا که کمتر از یک ماه دیگر ما باید در آوردگاه بزرگ جام جهانی حضور داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت های همه جانبه فدراسیون از تیم ملی فوتسال گفت: در این جلسه عزیزی خادم یکبار دیگر با اعلام حمایت همه جانبه ارکان اصلی فدراسیون این دلگرمی را به کادر فنی تیم ملی فوتسال دادند. فوتسال ما یک برند جهانی است و در حال حاضر جزو افتخارات ورزشی کشور هست. براساس نام رشته سعی داریم برنامه ریزی خوبی تا آغاز مسابقات جام جهانی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: در خصوص بحث قرارداد کادر فنی تیم ملی نیز در این جلسه بحث و تبادل نظر شد که خوشبختانه به نتایج خوبی نیز هم رسید و مقرر شد آنالیزور و ماساژور نیز به کادر فنی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام اضافه شود و به صورت یک تیم کاملا حرفه ای وارد لیتوانی شویم.

ناظم الشریعه با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: بنظرم باید این موضوع را از دو جنبه به آن نگاه کنیم. یکی اینکه بازیکنان پیش از جام جهانی تعیین تکلیف شدند و با تیم های مدنظرشان قرارداد بسته اند و شرایط شان مساعد است. با توجه به اینکه بازیهای تدارکاتی کمی داشتیم، بچه ها توانستند در شرایط مسابقه قرار بگیرند و این دو نکته برای ما خیلی مهم و حائز اهمیت بود که خدا را شکر این موضوع اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد:  25 بازیکن را ریجیستر کردیم و چهره های شاخص را زیر نظر داریم. کماکان لیگ برتر را نیز زیر نظر داریم و اگر بازیکنی از دید کادر فنی مستعد باشد آن را ذخیره می کنیم تا بعد از جام جهانی به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

ناظم الشریعه درخصوص تورنمنت تایلند گفت: تقریبا با یک تیم بسیار جوان در تورنمنت تایلند حضور داشتیم بازیکنانی مثل اولاد قباد، پرکاس، عباسی و ... یکبار دیگر به ما ثابت کردند که می توانیم به جوانان اعتماد و روی آنها سرمایه گذاری کنیم. آنچه مسلم است این بچه ها آینده فوتسال کشور هستند و ما باید به آنها بها بدهیم. با توجه به زحمات کادر فنی و باشگاههای در حال حاضر 5 دروازه بان آماده داریم. در حال حاضر ساختار فوتسال ما خوب جلو می رود.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط فدراسیون در یکی و دو سال قبل از نظر مالی و امکانات خوب نبود و هیچ کدام از قراردادها پرداخت نشده بود که خوشبختانه با دستور عزیزی خادم قراردادهای سال قبل و پاداش های معوقه پرداخت شد. همچنین مقرر شد پیش از اعزام تیم ملی فوتسال به لیتوانی قرارداد جدید کادر فنی نیز هم پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز