خبرگزاری کار ایران

برای فصل نقل و انتقالات یک بودجه معین داریم

علی علیزاده: قیمت‌ها بالاست نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۷۴

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: بازیکن جدیدی را به خدمت نخواهیم گرفت و فعلا منتظر درخواست سرمربی تیم برای جذب بازیکن جدید هستیم.

وی ادامه داد: البته خیلی شرایط سخت است و فکر نمی‌کنم با این روند بتوانیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم. قیمت‌ها بسیار بالاست و دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم بالای 10 میلیارد از ما درخواست می‌کند و با این روند شرایط جذب بازیکن سخت خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه این تیم صنعتی است و معمولا تیم‌های صنعتی شرایط بهتری دارند، گفت: درست است که ما یک تیم صنعتی هستیم ولی برای فصل نقل و انتقالات هم یک بودجه معین داریم و قطعا بیشتر از آن نمی‌توانیم هزینه کنیم. امیدوارم شرایط کمی تغییر کند.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص زمان شروع تمرینات بیان داشت: اگر مسابقات از 28 شهریور ماه آغاز شود قاعدتاً باید از هفته آینده تمرینات را استارت بزنیم در غیر این صورت اگر از اواسط مهر ماه بازیها شروع شود تمریناتمان دیرتر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز