خبرگزاری کار ایران

بازیکنی با کیفیت قایدی در فوتبال ایران وجود ندارد

آتیلا حجازی: هواداران تا بازی الهلال انتقادات را کنار بگذارند / امیدوارم پول ترانسفر قایدی حیف و میل نشود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۲۲

پیشکسوت استقلال می‌گوید این باشگاه باید در نقل و انتقالات دقت زیادی به خرج بدهد

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال می‌گوید این باشگاه باید در نقل و انتقالات دقت زیادی به خرج بدهد و در اولویت اول بازیکنان کلیدی تیم حفظ شوند و سپس برای خرید بازیکنان باکیفیت و برطرف کردن نیاز سرمربی تیم باشند.

عملکرد استقلال در این فصل چطور بود؟

استقلال یک فصل پر از تنش و حاشیه را پشت سر گذاشت، تیمی که از ابتدای لیگ تا پایان جام حذفی هر روز یک حاشیه برایش درست شد. مشکلات مالی، اختلاف مدیرعامل و سرمربی، جابجایی و تغییرات زیاد در هیات مدیره و کادر فنی همه باعث شد تا آبی‌ها نتوانند فصل را با آرامش سپری کنند و بالاخره مشکلات ضربه آخر را به این تیم زد و اجازه نداد قهرمان جام حذفی شود.

به نظر شما دلایل این ناکامی‌ها از کجا نشأت می‌گیرد؟

بازیکنان و کادر فنی استقلال مقصر نیستند. آنها در سخت ترین شرایط به عشق هواداران و موفقیت استقلال از جان مایه گذاشتند اما متاسفانه مشکلات مالی و بی توجهی هایی که مدیریت باشگاه به بازیکنان و کادر فنی داشت و اختلافاتی که هر روز بیشتر می شد باعث شد استقلال نتواند به آنچه مد نظرش بود دست پیدا کند و در پایان هم شاهد این بودیم که آبی ها نتوانستند جام را بالای سر ببرند و دل هواداران را شاد کنند.

از حالا انتظارات از وزیر ورزش بعدی اصلاح شرایط است.

بله، لیگ برتر و جام حذفی برای استقلال تمام شد حالا با تغییر دولت و به طور حتم آمدن وزیر ورزش جدید باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای استقلال رخ خواهد داد. این تیم کمتر از یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان به مصاف الهلالی برود. تیمی که هر روز یک بازیکن صاحب نام را به خدمت می گیرد. بنابراین هواداران باید انتقادات را کنار گذاشته تا مجیدی و همکارانش بتوانند تیم را برای دیدار برابر الهلال عربستان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آماده کنند.

برای فصل جدید چه انتظاری از باشگاه دارید؟

از مجموعه استقلال انتظار می‌رود در این فرصت دست به بازسازی تیم بزنند. نمی‌خواهم به باشگاه فشار بیاورم که هرچه زودتر بازیکن جذب کند یا با بازیکنان خودش تمدید کند. هرچند سرعت در نقل و انتقالات مهم است، اما سرعت نباید فدای دقت شود. شاکله تیم خوب است و حفظ آن می‌تواند ضامن موفقیت در فصل آینده باشد. لذا اولویت مدیران باشگاه باید تمدید با بازیکنان فصل گذشته باشد؛ و پس از آن به سراغ نفرات جدید بروند.

صحبت از جدایی مهدی قایدی است.

به نظرم این موضوع را از دو زاویه باید نگاه کرد. اول زاویه دید خود قایدی است که طبعاً ترانسفر شدن او از نظر فوتبالی و مالی باعث یک جهش در این پدیده فوتبال کشور می‌شود. دوم باشگاه استقلال است که شاید با از دست دادن قایدی از نظر فوتبالی ضرر کند، چون قطعاً بازیکنی با کیفیت و خصوصیات قایدی در فوتبال ایران وجود ندارد. اما همین باشگاه به لحاظ مالی به سود خواهد رسید. چرا که ترانسفر بازیکن در همه جای دنیا یک منبع درآمدزایی تعریف شده برای باشگاه ها است. اما امیدوارم پولی که بابت ترانسفر قایدی نصیب باشگاه می‌شود، به بهترین شکل و برای خود باشگاه هزینه شود و یا به عبارتی حیف و میل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز