خبرگزاری کار ایران

مرتضی قیاسی: کشتی برده را با بدشانسی باختم/ نقل قول جنجالی از من دروغ بود و تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۰۰۹

قهرمان کشتی آزاد کشورمان گفت: صحبت هایی به نقل از من در رسانه ها گفته شده که تکذیب می‌کنم.

مرتضی قیاسی قهرمان کشتی آزاد کشورمان درباره حضور در رقابت های المپیک توکیو در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و قطعا بهترین‌های دنیا برگزیده می‌شوند تا در مسابقات المپیک به رقابت بپردازند. متاسفانه نتایج رضایت بخشی نداشتیم  و با توجه به نظر خانواده بزرگ کشتی، صاحب نظران و پیکسوتان این رشته و انتظار نتایج بهتری را داشتند. 

وی در ادامه گفت: شرمنده ملت ایران هستم همچنین همشهری‌هایم در استان لرستان امیدوارم در مسابقات بعدی اگر فرصتی باشد جبران کنم و دلشان را شاد کنم. من کشتی برده را باختم و می‌توانستم کمترین نتیجه‌ای که کسب کنم مدال برنز باشد اما انگار قسمت نبود. این را هم بگویم هیچ کشوری به اندازه ما تمرین نکرده بود ما شرایط خیلی سختی را پشت سرگذاشتیم و به خودم می‌گفتم  باید نتیجه‌ایی را کسب کنم که بعد از مسابقات شرمنده مردم نشوم اما تمام تلاشم را کردم و نشد. با یک اشتباه نتیجه برعکس شد با اینکه حریفم چیزی جلوی من نداشت که بخواهم شکست را در مقابلش بپذیرم. دلیل اخطار دوم را هم متوجه نشدم، کشتی  کاملا در دستم بود که در یک زمان تعادلم بهم خورد و متاسفانه همه چیز عوض شد. خیلی راحت نتیجه را واگذار کردم.

قیاسی درباره حذف زود هنگام هم تیمی‌اش محمد حسین محمدیان افزود: محمد حسین هم می‌توانست نتیجه خیلی خوبی کسب کند، کشتی خودش را نگرفت و نتیجه را واگذار کرد با اینکه از شرایط بدنی خوبی برخوردار بود اما متاسفانه نتایج برخلاف تصورات‌مان رقم خورد. 

وی درباره سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بیان کرد: فدراسیون چندین گزینه را در نظر دارد و بعد از برگزاری مسابقات جوانان  فکر می‌کنم تا ده روز آینده سرمربی جدید تعیین می‌شود. 

قیاسی در پاسخ به خبرنگار ما درباره اعزام به مسابقات جهانی نروژ  توضیح داد: انتخاب از طرف فدراسیون صورت می‌گیرد و هنوز نمی‌دانیم چه کسانی انتخاب می‌شوند طبق چرخه‌ای که داده‌اند من به دنبال این هستم که مسابقات جهانی را از دست ندهم با این شرایط من با همه کشتی گیران کشتی گرفته‌ام و همه را بردم و فعلا منتظرم تا ببینم خداوند چه می‌خواهد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: صحبت هایی به نقل از من در رسانه ها نشر شده که من تکذیب می‌کنم، خیلی از رسانه ها می‌گویند مرتضی قیاسی گفته هرکسی به مسابقات المپیک می‌رود نباید مدال بگیرد!!! من این صحبت را تکذیب می‌کنم حتی در صفحه شخصی‌ام هم گذاشتم که هرگز چنین حرفی را نگفته ام و می‌خواهم هواداران کشتی و مردم عزیز ایران بدانند من برای کسب مدال به مسابقه می‌روم و جز این هدفی ندارم امیدوارم در آینده با بهترین نتایج و کسب خوشرنگ ترین مدال ها تلخی نتیجه المپیک توکیو را جبران کنم و دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز