خبرگزاری کار ایران

علیرضا نجاتی: فکر می‌کردم صد در صد با مدال طلا بر می‌گردم/ با بیماری و مصرف آنتی بیوتیک روی تشک رقنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۸۲

قهرمان کشتی فرنگی کشورمان گفت: پیش بینی می‌کردیم من و علی گرایی شانس کسب مدال را صد در صد خواهیم داشت اما متاسفانه هردو موفق نشدیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

علیرضا نجاتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور در این دوره از رقابت های المپیک 2020 اظهار کرد: خیلی مسابقه‌ی بدی را پشت سر گذاشتم و هرگز فکر نمی‌کردم روز مسابقه‌ای که این همه تلاش کردم و انتظارش را می‌کشیدم آن اتفاق‌ها برایم رقم بخورد، شب قبل از مسابقه سر وزن بودم، شام خوردم و بدون هیچ گونه مشکل استراحت کردم اما روز مسابقه که بیدار شدم حس بدی داشتم و برای وزن کشی که رفتم، رفته رفته اوضاع بدتر شد و مصرف داروی آنتی بیوتیک کن باعث شد اوضاعم بدتر شود.

نجاتی در ادامه گفت: اردوی آخر قبل از اعزام به توکیو غدد لنفاوی‌ام مشکل پیدا کرد، بدنم عفونی شد و قبلا هم این موضوع برایم پیش آمده بود. مجبور شدم زیر نظر پزشک و مربی‌ام قبل از مسابقه از آنتی بیوتیک کن استفاده کنم، با اینکه تمرینات خیلی سبک شده بودند اما چند روز تمرین نکردم.  این موضوع باعث شد بعد از مسابقه هم شرایط خوبی را نداشته باشم با اینکه من قبلا هم در وزن 60 کیلوگرم کشتی گرفته بودم و مشکلی نداشتم. فکر می‌کنم دلیل این اتفاقات داروهایی بوده که مصرف کرده بودم.

وی درخصوص پیش بینی از عملکردش در مسابقات المپیک تصریح کرد: حتی یک درصد هم به باخت فکر نمی‌کردم. پیش بینی می‌کردیم من و علی گرایی شانس کسب مدال را صد در صد خواهیم داشت اما متاسفانه هردو نتوانستیم نتیجه رضایت بخشی را بدست آوریم. تیم ما خیلی خوب بود و همه می‌توانستند مدال بگیرند که متاسفانه نشد.

علیرضا نجاتی در آخر بیان کرد: از مردم عزیز کشورم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم خوشحالشان کنم و تشکر می‌کنم از همراهی و محبت‌شان که همیشه باعث دلگرمی‌ام بوده، امیدوارم بتوانم  در مسابقات آینده جبران کنم و دلشان را شاد کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز