خبرگزاری کار ایران

رسمی: رافائل واران به منچستریونایتد پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۱۴

باشگاه منچستریونایتد خرید رافائل واران را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد نوشت: "منچستریونایتد از خرید رافائل واران خبر می‌دهد و او را تا ژوئن 2025 در این باشگاه نگه می دارد."

در ادامه اطلاعیه این باشگاه برای خرید مدافع 28 ساله فرانسوی آمده است: "واران  یکی از با شکوه ترین بازیکنان فوتبال جهان است و تاکنون بیش از 19 جام در دوران حرفه ای خود به دست آورده است، از جمله چهار لیگ قهرمانان، سه قهرمانی اسپانیا و جام جهانی 2018. او 79 بار در ترکیب تیم ملی فرانسه بوده است و در ترکیب اخیر فرانسه در مسابقات یورو 2020 حضور داشت."

رافائل واران گفت: "منچستریونایتد یکی از نمادین‌ترین باشگاه های فوتبال جهان است و شانس آمدن به اینجا و بازی در لیگ برتر چیزی است که من نمی توانم آن را رد کنم. چیزهای بیشتری وجود دارد که می خواهم در حرفه خود به آنها برسم و می دانم که به تیمی مملو از بازیکنان بزرگ می پیوندم که همه آنها عزم یکسانی برای بردن مسابقات و جام ها خواهند داشت. با صحبت با سرمربی می توانم ببینم که در چند فصل گذشته چقدر پیشرفت کرده است و اکنون به گروهی ملحق می شوم که آماده بازی در بالاترین سطح است. من می خواهم در اینجا تأثیر بگذارم و همه چیز را خواهم گذاشت تا بخشی از تاریخ درخشان این باشگاه باشم. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز