خبرگزاری کار ایران

خداحافظی محسن فروزان از فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۸۴

گلر تیم فولاد خوزستان از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان، گلر تیم فولاد خوزستان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از این تیم خداحافظی و جدایی‌اش از جمع سرخپوشان اهوازی را اعلام کرد. فروزان نوشت:

مردم عزیز، خونگرم و میهمان نواز خوزستان و هواداران صبور و دوست داشتنی فولاد

نوشتن این جملات برای من کار راحتی نیست وحالا که می‌خواهم حرف از خداحافظی بزنم خاطرات تلخ و شیرین یک سالی که در خدمت شما بودم از جلوی چشمم رد می‌شود.

سال خوبی در اهواز و کنار شما عزیزان سپری کردم که باعث افتخار من است و خوشحالم از اینکه این همکاری با پایان خوشی مثل قهرمانی جام حذفی همراه بود و به اینکه در اولین قهرمانی این تیم در جام حذفی نقش داشتم و جزئی از این افتخار بودم خوشحالم.

جا دارد تشکر کنم از مسئولان فولاد و کادر مدیریت و مربیانم در این تیم و علی الخصوص تشکر ویژه‌ای از همبازیان خوبم در فولاد داشته باشم که یک سال فراموش نشدنی را کنار آنها تجربه کردم.

تنها حسرت من در فصلی که گذشت این بود که نتوانستم هواداران خوب فولاد را در ورزشگاه ببینم و در حضور آنها نتایج خوب و قهرمانی را جشن بگیریم.

جا دارد آرزوی موفقیت داشته باشم برای فولاد و خوزستانی های دوست داشتنی در ادامه راه و اگرچه مسیر ما از هم جدا شده ولی پیوند قلبی و عاطفی میان من و شما تا ابد برقرار خواهد بود.

باعث افتخار بود که در روزهای سخت کنار شما بودم و امیدوارم توانسته باشم به سهم خودم در تلاشی که برای خوشحالی شما داشتم موفق بوده باشم.

خداحافظ خوزستان، خداحافظ اهواز، خدا حافظ فولاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز