خبرگزاری کار ایران

ادامه فعالیت کارخانه بازیکن‌سازی پورموسوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۶۱

پورموسوی که با سابقه سرمربیگری تیم جوانان ایران کار را در نفت آبادان دنبال کرده بود، میراث مناسبی از خود در این تیم به جا گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سیدسیروس پورموسوی سرمربی نفت آبادان که اکنون شایعات زیادی درباره آینده مربیگری‌اش در فصل آینده شکل گرفته، به خوبی از قدرت استعدادیابی‌اش در جمع طلایی‌پوشان سود برد و در فصلی به جوانان زیادی در این تیم فرصت رشد داشت.

صنعت نفت آبادان که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و موانع مالی باعث شده بود تا خصوصا در نقل و انتقالات زمستانی حضوری کمرنگ در بازار داشته باشند، فصل را با حضور در رتبه دهم (اختلاف هفت امتیازی با سهمیه آسیایی) به پایان رساند. این در حالی بود که سیروس پورموسوی با تجربه‌ای که بابت کار با جوانان داشت توانست در این فصل نیز نیروهای بااستعدادی را در اختیار بگیرد. از جمله این نفرات که اکنون موردتوجه دیگر باشگاه‌ها نیز قرار گرفته‌اند می‌توان به حسین زواری، احمد شریعت زاده، محمدرضا غبیشاوی اشاره کرد. نفراتی چون پیام پارسا، امید حامدی فر، حسین حاجیوند، فیاض میردورقی، علی خرم آبادی، رضا امانی، ایلیا بحرینی،امیرحسین فرهادی، پیمان بهمنی و عقیل طلیلی دیگر نفرات جوان لیست صنعت نفت آبادان بودند که آمار مناسب و برتر این تیم نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری را نشان می‌دهد.

پورموسوی که اکنون گفته می‌شود به پایان همکاری با صنعت نفت آبادان رسیده همانند دوره حضور در فولاد خوزستان که به نفراتی چون احسان شیرمردی، بداوی، سلیمانی، مبعلی، هوری، شریفات و کعبی فضای مناسبی برای نمایش توانایی‌شان داده بود، اکنون نیز توانسته شرایط را برای حضور جوانان فراهم سازد و باید دید از جمع این نفرات کدامیک قادر خواهد بود در مسیر  پیشرفت قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز