خبرگزاری کار ایران

مذاکره پرسپولیس و شهباززاده جدی‌ می‌شود؛

غیررسمی؛ سپاهان - شهریار مغانلو نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۶۰

مهاجم ایرانی سانتاکلارا فصل آینده در سپاهان اصفهان توپ می‌زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرانجام پس از مذاکراتی که میان باشگاه سپاهان و سانتاکلارای پرتغال صورت گرفت توافقات بر سر معاوضه محمد محبی و شهریار مغانلو نهایی شد و با انتقال وینگر جوان و بوشهری تیم سپاهان به باشگاه پرتغالی، مهاجم ایرانی شاغل در لیگ این کشور فصل بعد در لباس طلایی پوشان اصفهان به میدان خواهد رفت.

مغانلو نی فصل دوم لیگ بیستم در ترکیب پرسپولیس به صورت قرضی به میدان رفت و این باشگاه علاقه‌مند به ادامه همکاری با این مهاجم بود ولی مذاکرات با سانتاکلارا خوب پیش نرفت و در نهایت باشگاه پرتغالی پذیرفت تا مغانلو را در ازای به خدمت گرفتن محبی جوان به سپاهان بفرستد.

به زودی مغانلو برای مذاکرات نهایی با سپاهان و امضای قرارداد با این باشگاه به اصفهان سفر خواهد کرد و پس از رسمی شدن پیوستنش به این تیم در دور جدید تمرینات حاضر خواهد شد.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم بیکار ننشسته و در واکنش به انتقال مغانلو به سپاهان و از دست دادن این مهاجم کلیدی خود، باب مذاکره با شهباززاده را باز کرده و همانطور که از قبل برنامه‌شان برای جایگزینی مغانلو رفتن سراغ آقای گل فصل گذشته بود سعی دارند وی را به جمع نفرات خود اضافه کنند.

شهباززاده قراردادش با سپاهان اصفهان به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و باید دید پرسپولیسی در جذب او موفق عمل خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز