خبرگزاری کار ایران

ابراهیمیان: کمالوند یکی از عوامل اصلی سقوط سایپا بود/ اتفاقات خوبی در تراکتور در حال رقم خوردن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲۳۶

مربی سابق تراکتور از شرایط فعلی این تیم ناراضی است.

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص عملکرد تیم‌های تبریزی در لیگ بیستم عنوان داشت: احساس می‌کنم امسال بدترین فصل برای تیم‌های آذربایجانی بود. ماشین‌سازی از اولین هفته شروع بسیار بدی داشت و از همان روزهای اول هم مشخص بود که اصلی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک است.

وی ادامه داد: استنباط بنده بر این است که در کادرفنی تیم‌های تبریزی می‌توان از نفرات بومی و پیشکسوتان این باشگاه‌ها استفاده کرد و این فقط یک پیشنهاد است. در رابطه با تراکتور هم باید بگویم که تراکتور با علیرضا منصوریان هیچ وقت نمی‌توانست نتیجه بگیرد، تراکتور در فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد و این نشان می‌داد سرمربی تیم کار بسیار سختی خواهد داشت و سبک وی در تراکتور اصلا نتیجه نمی‌داد.

مربی سابق تراکتور گفت: در زمان هدایت تراکتور توسط ساکت الهامی بنده نیز به عنوان دستیار در تیم حضور داشتم و عملکرد کادرفنی آن تیم بسیار قابل‌ قبول بود و از طرفی هم باید از مالک باشگاه تشکر کرد که توانسته بود با کادرفنی بادانش، یک قهرمانی به هواداران پرشور هدیه دهد.

ابراهیمیان افزود: در فصل گذشته 3 مهره اصلی تراکتور از تیم جدا شدند و این موضوع باعث شد تا تیم آسیب جدی ببیند. البته کاری به این ندارم که چرا از تیم جدا شدند و در این خصوص چه اتفاقاتی بین بازیکنان با باشگاه یا حتی کادرفنی تیم رخ داد. عملکرد رسول خطیبی هم در لیگ قهرمانان آسیا خوب بود اما در لیگ برتر نتوانست نتیجه بگیرد و این موضوع هم باعث ناراحتی خیلی از هواداران شده بود.

وی در خصوص عملکرد فیروز کریمی عنوان کرد: کریمی عملکرد خوبی داشت، وی چندان وقت خاصی نداشت تا بتواند تفکرات خود را در تیم پیاده کند و صرفا به کسب نتیجه و 3 امتیاز فکر می‌کرد که تا حدی هم توانست نتایج نسبتا خوبی کسب کند. اما در کل همه به خوبی می‌دانیم که هر دو نماینده تبریز ثبات خوبی نداشتند. هواداران و مردم آذربایجان همیشه دوست دارند تا تراکتور مدعی باشد و اتفاق کاملا طبیعی است.

پیشکسوت باشگاه تراکتور ادامه داد: خیلی از هواداران تراکتور و مردم آذربایجان با این تیم زندگی می‌کنند و شخصی که هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد باید به خوبی بداند که امرار و معاش یک‌سری از افراد با نتایج تراکتور رقم می‌خورد.

ابراهیمیان در ارتباط با حضور فراز کمالوند در تراکتور عنوان داشت: به هرحال مدیریت باشگاه تصمیم گرفت وی هدایت تیم را برعهده بگیرد. در این چند روز هم شنیده می‌شود که 3 یا 4 نفر از بازیکنان اصلی تیم در آستانه جدایی هستند که این موضوع در شرایط فعلی اصلا خوب نیست.

وی افزود: فراز کمالوند قول داده است رتبه‌ای بهتر از رتبه چهارمی را برای تراکتور کسب کند. البته وی از این قول‌ها زیادی داده است که نمونه آن در تیم سایپا یا شاهین بوشهر بود و به نظر می‌رسید با بازیکنان بزرگ نمی‌تواند کار کند. از طرفی هم مدعی هستند که در استقلال خوب کار کنند اما تمامی موارد فنی استقلال برعهده فرهاد مجیدی بوده است. به هرحال ما اتفاق مثبتی از وی در تیم‌ها ندیدیم و وی نیز اوایل قول‌های زیادی می‌دهد اما هفته پنجم از تیم جدا می‌شود.

مربی و کاپیتان سابق تراکتور گفت: در زمان مدیریت میرمعصوم سهرابی یک ثبات بسیار خوبی در تراکتور وجود داشت و در زمان مدیریت وی نیز تیم توانست ضمن قهرمانی در جام حذفی، جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و از طرفی دیگر یک مدیر بومی بود. جمشید نظمی نیز یک مدیر بومی است و به هرحال برای وی نیز آرزوی موفقیت دارم. در راس این کار نیز آقای زنوزی حضور دارد و هزینه‌های زیادی نیز برای تیم انجام داده است و به هرحال باید قدردان این موضوع باشیم و بنده نیز به عنوان پیشکسوت فوتبال آذربایجان که هم برای تراکتور و هم برای ماشین‌سازی کار کردم از زحمات وی واقعا قدردانم.

ابراهیمیان در خصوص تغییرات متعدد در کادرفنی تیم فوتبال تراکتور در فصل گذشته اظهار داشت: هر مربی برای خود یک سبک خاص و هر باشگاهی نیز برای خود یک تفکر خاصی دارد. در این فصل سبک مربی با تفکر باشگاه اصلا هماهنگی وجود نداشت. این تیم متعلق به هواداران است و باید مربی در این تیم کار کند که بتواند تیم کاملا هجومی ببندد.

وی در رابطه با آینده تراکتور بیان کرد: برای هواداران فرقی ندارد که چه مربی یا بازیکنی در تراکتور بازی کند، اصلی‌ترین هدف مردم آذربایجان فقط موفقیت تراکتور است. فراز کمالوند در مصاحبه خود قول قهرمانی داده بود اما فوتبالی‌ها به خوبی می‌دانند که بزرگ‌ترین مربیان دنیا هم هیچ‌وقت قول قهرمانی نمی‌دهند. من نمی‌خواهم زیاد توضیح دهم اما عملکرد وی در تیم‌های سایپا، شاهین شهرداری بوشهر، گل ریحان و حتی شهرداری تبریز کاملا مشخص است. من در سایپا سال‌ها بازی کردم و ماندن چند روزه وی در این تیم ضربه بزرگی به سایپا زد و شاید یکی از دلایل سقوط سایپا به لیگ دسته یک بود.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بهتر است برخی افراد به رزومه خود نگاهی داشته باشند و بعد مدعی رد شدن بولدوزر از روی تیم باشند. شاید 10 سال پیش فضای مجازی چندان وجود نداشت و هر شخصی هرکاری دلش می‌خواست انجام می‌داد اما فضای مجازی همه‌چیز را اثبات خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز