خبرگزاری کار ایران

حیدری: وقتی ساکت الهامی سرو صدا می‌کند ما نمی‌توانیم ساکت باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۷۳

مربی استقلال از شرایط بازی تیمش مقابل هوادار صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار درخصوص اظهارات بیانی مبنی بر اینکه مربی استقلال در کنار خط سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود، اظهار داشت: وقتی ساکت الهامی آن طرف ایستاده ما هم باید سر و صدا کنیم! مشکلی با هم نداشتیم. کارت زردی که ساپینتو گرفت هم فکر می‌کنم اشتباه بود چون ما در حال صحبت با خودمان بودیم. داور به محض اینکه صدای ساپینتو را شنید به وی کارت نشان داد و اصلاً نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است.

وی درخصوص کارت زردی که محبی دریافت کرد، تصریح کرد: محمد روی سر رضا میرزایی فریاد زد که داور تا صدای محبی را شنید او را هم جریمه کرد. فکر می‌کنم داور در این لحظات کمی عجله کرد. خدا را شکر که محبی 4 کارته نشده است، اما فکر می‌کنم داور درمورد این دو کارت زرد اشتباه کرد.

حیدری گفت: فکر می‌کنم داوران روی سایپنتو حساس شده‌اند و با کوچکترین اتفاقی او را جریمه می‌کنند. یک بار هم سرمربی استقلال با ساکت الهامی مشکل پیدا نکرد. الهامی انگلیسی هم خوب صحبت می‌کرد و چند بار با هم شوخی کردند. نمی‌دانم چرا وقتی ساپینتو درحال صحبت با نیمکت خودش است داور به او کارت زرد نشان می‌دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص برنامه این تیم در تعطیلات پیش‌رو، عنوان کرد: ما یک بازی بسیار مهم در سوپرجام داریم. این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد. از طرف دیگر خدا را شکر می‌کنیم که آخرین بازی لیگ را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم، چون این مسابقه هم برای ما مهم بود.

وی درمورد تاثیر بیانیه باشگاه‌ها پیش از مسابقات روی داوری‌ها، اظهار داشت: به هر حال همه ما دوست داریم که داوران حق هر دو تیم را ضایع نکنند، اما گاهی این اتفاقات هم رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز