خبرگزاری کار ایران

پیشنهادهای وسوسه کننده و کار سخت استقلال برای حفظ آبی‌ها

گیتاریست آبی ها در دوراهی استقلال و قطر!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۳۶

مهاجم استقلال پیشنهاد خوبی از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی بعد خروج جلسه هیات مدیریت استقلال از برنامه های این باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر حرف به میان آورد و اینکه از امروز کار تمدید با بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود استارت خواهد خورد.

این در حالی است که سخت ترین کار استقلال تمدید با بازیکنانی است که قراردادشان تمام شده و تعدادشان کم نیست.

بازیکنانی که بابت بدقولی های باشگاه به خاطر مطالباتشان ناراحت هستند و از سوی دیگر با پیشنهادهای اغواکننده ای هم بعضاً در داخل و خارج مواجه هستند.

به عنوان مثال دانشگر را گل گهر می خواهد و ارسلان مطهری هم شنیده می شود پیشنهاد خوبی از لیگ ستارگان قطر دارد و حتی خبر رسید که در این چند روز مذاکرات با او جدی بوده است. در همین چهارچوب و در نبود گیتاریست آبی ها و بهترین گلزن استقلال قرار و مدار تمدید و مذاکره با مدیر برنامه‌های وی گذاشته شده تا با بررسی شرایط بین ماندن در این تیم و رفتن به قطر مطهری تصمیم بگیرد.

به هرحال با توجه به شرایط مالی استقلال بعید نیست ارسلان که گفته شده بود بعد از فینال حذفی پای میز مذاکره با قطری ها خواهد نشست به یکباره عکس امضای قراردادش منتشر شود و مدیران استقلال یکی از مهره های مورد تأکید کادرفنی و تاثیرگذار خودشان را از دست بدهند.

هرچه هست باید دید استقلال چطور می تواند با بازیکنان خود برای تمدید به توافق برسد آنهم در شرایطی که شاگردان فرهاد با پیشنهادهای آنچنانی مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز