خبرگزاری کار ایران

بعد از عاشورا تیم باید کامل تمرین کند

مظلومی: هواداران استقلال نگران نباشند / هیچکس نمی تواند با استقلال فسخ کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۳۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درمورد فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی درباره جلسه ای که اعضای هیات مدیره در باشگاه داشتند گفت: در این جلسه درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده صحبت کردیم. همچنین درباره بازیکنان مدنظر سرمربی تیم بحث شد. از صبح پیگیر این قضیه هستیم و هم هیات مدیره و مدیرعامل وقت گذاشتند. البته بازار بدی در نقل و انتقالات شده است. با هر کسی صحبت می‌کنی نجومی می‌خواهد. ما به دنبال این خواهیم بود که با بازیکنانی که آقای مجیدی درخواست داده صحبت کنیم. معمولا هم خودشان نمی‌آیند و مدیربرنامه‌شان را می‌فرستند.

وی ادامه داد: با بازیکنان تمدیدی هم صحبت‌هایی شده و انشاالله از فردا در باشگاه حضور می‌یابند تا صحبت کنند. مشکلی هم نیست و می دانیم که بازیکنان استقلال را دوست دارند. هواداران نگران نباشند و جوری نباشد که فشاری که در نقل و انتقالات هست، عجله نباید کنیم. 

عضو هیات مدیره استقلال درباره لیست فرهاد مجیدی گفت: البته لیستی که به ما داده با برخی بازیکنان مدنظر که صحبت کردیم، با باشگاه‌شان قرارداد دارند و اجازه نمی‌دهند که پیش ما بیایند. دو بازیکن از سپاهان بوده که یکی از آنها به پرتغال رفته است. بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد باید با باشگاهش صحبت کنیم و لیستی که آقای مجیدی داده، طبق مذاکراتی که کردیم راضی به رضایت دادن نیستند. ما البته این کار را دنبال خواهیم کرد و البته اولین هدف ما حفظ شاکله تیم خواهد بود.

مظلومی در واکنش به سوالی که آیا هیات مدیره تجربه لازم برای مذاکره با بازیکنان را خواهد داشت، گفت: ما کمیته نقل و انتقالات را امروز تشکیل دادیم. این کمیته تصمیم می گیرد و اسامی را نمی گوییم. یکی از آنها خود من هستم. 

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه آیا بودجه لازم از سوی اسپانسر برای حضور موفق در بازار نقل و انتقالاتی و جذب بازیکن فراهم خواهد شد، گفت: امروز یک جلسه با کارگزار و اسپانسر باشگاه خواهیم داشت. باید تکلیف مان را با آنها مشخص کنیم و انشاالله مثل گذشته بتوانند از ما حمایت کنند. به هر حال با بودجه ای که در نظر گرفتیم و این بازار نقل و انتقالاتی و ارقام نجومی، یک چاه عمیق است که حالا حالا پر نخواهد شد.

وی درباره جدایی محمد نادری گفت: من الان تلفنی با ایشان صحبت کردم و خودش هم بابت این مساله ناراحت بود. بازیکنی از نظر اخلاقی و کیفی خوب بود. بازیکن است و باید برای زندگی و آینده اش تصمیم بگیرد و واقعا برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. بازیکنانی که می روند باید برای آنها جایگزین پیدا کنیم.

مظلومی درباره دریافتی 60 درصدی رشید مظاهری و احتمال جدایی این دروازه بان گفت: بالاتر گرفته است! من درباره نفرات صحبت نمی‌کنم. هیچکس زیر 50 درصد نگرفته و از 53 درصد گرفته اند تا 80 درصد و هیچکس نمی تواند با استقلال فسخ کند.

وی درباره جدایی و پایان کار شیخ دیاباته نیز گفت: این تصمیم آقای مجیدی است و بازیکنانی که مدنظر ایشان است و در لیستش قرار دارد ما پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیات استقلال در واکنش به اینکه برخی بازیکنان مدعی شده‌اند با مددی به عنوان مدیرعامل طرف مذاکره نخواهند شد گفت: نه اینطور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف باشد. با هیات مدیره طرف باشد. بازیکنانی که در باشگاه فعال است باید احترام بگذارد و این احترام باید متقابل باشد. این که تعیین تکلیف کنیم با این و آن صحبت نمی کنیم نباید باشد. مگر قرارداد قبلی با مدیرعامل نبوده است؟

مظلومی درباره عدم حضور دلفانی به عنوان یکی دیگر از اعضای هیات مدیره و غیبت او در جلسات نیز گفت: با ایشان تصویری صحبت کردیم. انشاالله وزیر جدید هم به مجلس معرفی شدند. آقای سجادی یکی از نابغه‌های ورزش است و انشاالله در مجلس هم رای بیاورد و تکلیف هیات مدیره کلا مشخص شود.

وی درباره کدورت مجیدی و هیات مدیره گفت: باید تعامل باشد. باید بین سرمربی و هیات مدیره تعامل نباشد یک جای کار می لنگد و نباید به این شکل باشد.

مظلومی درباره اظهارات سعید آذری که در فینال استقلال را تیمی تنها دانسته گفت: تیم تنها نبوده. منظور آقای آذری چه بوده؟ ما باید ارتباط بین مدیران و کادرفنی را بالا ببریم. شما ببینید وقتی باشگاه بودجه را تامین می‌کند و حقوق بازیکن را پرداخت می‌کند، باید زیر نظر باشگاه کار کند. 

وی درباره پرداخت پاداش از سوی مجیدی به بازیکنان گفت: حالا شاید ایشان پولدار است و این کار را کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره خواسته هواداران از وی برای کمک به حل مشکلات تیم گفت: ما هم الان وقت می‌گذاریم بدون یک قرون دریافتی! ما با عشق و علاقه آمدیم و اگر احساس کنم نتوانیم خوب تیم جمع کنیم و تیمی قدرتمند را شکل دهیم یک دقیقه هم نخواهم ماند.

وی درباره بازی با الهلال و شرایط این تیم نیز گفت: ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. آقای مجیدی الان به تیم استراحت داده تا بعد از مراسم عاشورا. خودشان هم نیستند. بهرحال تعطیلات است و خودشان هم خسته بودند. نمی دانم ایران است یا کجا. بعد از عاشورا تیم باید کامل تمرین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز