خبرگزاری کار ایران

نادری: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم/ دوباره پیراهن منصورخان را می‌پوشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۶۴

مدافع استقلال تهران درمورد جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نادری درخصوص جدایی از استقلال اظهار داشت: دو شب از بازی فینال می‌گذرد و من خیلی های ناراحتم و نمی‌توانم هضم کنم. صحبت‌های زیادی در مورد بازی شد و من واقعا از شما به نوبه عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم که این تیم به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد و من اگر بخواهم بگویم تلخ ترین لحظه زندگی‌ام چه زمانی بوده، مطمئنا همان فینال بود.

او ادامه داد: مطمئن هستم با حضور شما هواداران این تیم به جایگاه اصلی برمی‌گردد و دل شما را شاد می‌کند. جا دارد در این فرصت از یکایک هواداران متعصب تشکر کنم که همیشه با مهر و محبت‌شان به من لطف داشتند و روزهای سخت من به عنوان روزهای شیرین رقم خورد. جا دارد از آقای مجیدی، فکری، یکایک بازیکنان، کادرفنی، کادرپزشکی، عمو نصی، از پرویز خان مظلومی تشکر کنم که همگی کنارم بودند. از آقای نوروزی، صادقی و خانم شجاعی همسر مرحوم پورحیدری که همواره کنارم بودند و به من لطف داشتند.

نادری درباره خداحافظی از استقلالی‌ها گفت: خداحافظی واقعا برایم سخت است پس از شما خداحافظی نمی‌کنم چون مطمئنم افتخار این را داشته باشم که شماره ۲ پرافتخار و مقدس منصورخان پورحیدری را بپوشم و کنار شما باشم. هرجای کره خاکی باشم با افتخار می‌گویم که من فرزند کوچک این خانواده بزرگ هستم و واقعا در ایران انتخابی فقط و فقط استقلال‌ است. خیلی خیلی دوست‌تان دارم، شما را به خدا می‌سپارم، به امید موفقیت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز