خبرگزاری کار ایران

کار سخت سپاهان برای حفظ آقای گل و آقای پاس گل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۱۱

دو ستاره سپاهان در لیگ بیستم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که در لیگ بیستم نتوانست در رقابت با پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، از چند ماه پیش از پایان فصل فعالیت نقل و انتقالاتی خودش را شروع کرده و اولویت با حفظ نفراتی بود که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسید. 

سپاهانی‌ها در پایان فصل پیام نیازمند، محمد محبی و احسان حاج صفی را از دست دادند و تعدادی دیگر از نفرات این تیم که قراردادشان به پایان رسیده هم تا این لحظه به توافق برای ماندن نرسیدند و باشگاه کار سختی برای حفظ آنها دارد.

دو تن از کلیدی ترین مهره های سپاهان سجاد شهباززاده و سروش رفیعی هستند که آقای گل و آقای پاس گل لیگ بیستم بودند و نقشی اساسی در قهرمانی تیم ایفا کردند.

حالا در شرایطی که این دو نفر تا کنون قرارداد خود را تمدید نکردند، صحبت‌های جدی از جدایی آنها به گوش می‌رسد.

سجاد شهباززاده از چند وقت قبل مد نظر پرسپولیس قرار داشت و صحبت از علاقه این باشگاه به جذب آقای گل لیگ مطرح شده بود و حالا صحبت‌هایی از علاقه استقلال به جذب رفیعی مطرح است و همین موضوع کار طلایی پوشان را در حفظ نفرات کلیدی تیم سخت کرده است.

باید دید سپاهانی ها قادر به حفظ این دو مهره کلیدی خود هستند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز