خبرگزاری کار ایران

جانشین شهریار مغانلو در پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۳۶

پرسپولیس در صورت جدایی شهریار مغانلو و ناکامی در جذب این بازیکن سراغ مهاجم آلومینیوم اراک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که پرسپولیس با جذب قرضی شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی موفق شده بود ضعف خود را در خط حمله تا حد زیادی پوشش دهد، اکنون با پایان این قرارداد به چالش بزرگی برخورده است.

 

با پایان فصل قرارداد قرضی شهریار مغانلو نیز به پایان رسیده و باشگاه سانتاکلارا اکنون درخواست 500هزار دلاری خود را روبروی پرسپولیس قرار داده است که باعث عقب نشینی مدیران این تیم در شرایطی که با مشکل مالی مواجه هستند، شده است.

 

اکنون در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه جانشینی شهریار مغانلو و احتمال حضور سجاد شهباززاده مطرح شده است، گفته می‌شود گزینه نهایی سرخ‌ها در صورت جدایی این مهاجم، حامد پاکدل خواهد بود. مهاجم آلومینیوم اراک که در این فصل موفق به گلزنی به پرسپولیس نیز شده و عدم انجام شادی گل برابر این تیم نیز به سوژه‌ای در آن مقطع تبدیل شده بود.

 

پاکدل در نیم فصل هم صحبت‌هایی در خصوص حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود که در نهایت با توجه به قراردادی که آلومینیوم داشت، این مساله نهایی نشد. اکنون گفته می‌شود پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن از سر گرفته و به دنبال این است تا او را در صورت جدایی احتمالی شهریار مغانلو، جذب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز