خبرگزاری کار ایران

شکوری: تیم‌های صنعتی به بازیکنان ما پیشنهاد ۲۰ و ۲۵ میلیاردی می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۳۲۱

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد فعالیت نقل و انقالاتی باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از جذب علیرضا ابراهیمی به عنوان اولین خرید یحیی گل محمدی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: پیرو سیاستی که باشگاه پرسپولیس داشته، براساس نیاز باشگاه و نیاز کادر فنی ما اولین خرید تابستانه را انجام دادیم و خیلی خوشحالیم که یک بازیکن توانمند و کاپیتان گل گهر را جذب کردیم. براساس لیستی که آقای گل محمدی در اختیار ما قرار داده است. سیاست باشگاه این است که ما بتوانیم در آرامش خبری و در کمال آرامش نیازهای تیم را برطرف کنیم. از هواداران عزیز خواهش می کنم به باشگاه اعتماد کنند. همان طور که در نیم فصل خریدهای بسیار خوبی داشتیم و کمک کردیم به باشگاه که پنجمین قهرمانی پیاپی به دست بیاید، در حال حاضر هم به دنبال این هستیم که ششمین قهرمانی و همینطور قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. ممنون از هواداران که به ما اعتماد دارند به باشگاه. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و براساس نیازهایمان خرید کنیم.

ابراهیم شکوری سپس با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس خریدهایش را به صورت رسمی رونمایی می کند، اضافه کرد: ما هر خریدی انجام دهیم، به صورت رسمی روی سایت باشگاه اطلاع رسانی می کنیم. به شایعات و لیست ها و فضای مجازی توجه نداریم. براساس نیاز باشگاه و اعلام کادر فنی خرید می کنیم و آقای ابراهیمی هم اولین خرید ماست.

از شکوری در رابطه با ادامه و چگونگی فعالیت پرسپولیس در پنجره تابستانی پرسیدند و او در واکنش به این سوال گفت: باشگاه بزرگ قطعا حواشی و اخبار بزرگ تری دارد و ما اولین خریدمان را با کاپیتان تیم پنجم لیگ شروع کردیم و بر اساس نیاز تیم‌مان و اعلام کادر فنی خرید می‌کنیم. ما دو بخش داریم، یک بخش تقویت تیم و یک بخش بازیکنانی که باید تمدید شود. خداراشکر همه بازیکنان به جز حسین که از تیم جدا شد پالس مثبتی به ما دادند و منتظریم از تعطیلات‌شان برگردند تا بتوانیم قراردادشان را تمدید کنیم. در بحث بازیکنانی که می‌خواهند اضافه شوند و تیم را تقویت کنند

او سپس با کنایه به باشگاه های رقیب پرسپولیس حرف هایش را از سر گرفت و گفت: سیاست باشگاه این است که با یک رقم مناسب با توجه به جایگاه بازیکن و شان پرسپولیس خرید کنیم. باشگاه پرسپولیس توان رقابت با باشگاه های صنعتی را ندارد و خواهش می‌کنم از مسئولین مربوطه که نظارت ویژه‌ای داشته باشند. چرا که بازیکنان خودمان و آقای ابراهیمی از تیم‌های صنعتی پیشنهادهای چندین برابری دارند. واقعا در شرایط عادلانه امکان رقابت وجود ندارد. ولی این جا باشگاه پرسپولیس است و یک سری بازیکنان از بچگی دوست داشتند به این پیراهن برسند و ما روی برند پرسپولیس کار می‌کنم و اگر بازیکنی در این تیم می‌آید می‌داند که در تیم نایب قهرمان آسیا پا می‌گذارد و در تیمی است که پنج دوره قهرمان شده است‌.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در ادامه با تمجید از رفتار بازیکن اولین خرید سرخپوشان افزود: ولی واقعا زورمان نمی‌رسد بازیکنان ما پیشنهادهای ۲۰ میلیاردی و ۲۵ میلیاردی دارند و واقعا تعجب می‌کنم که چطور این قراردادها را می‌بندند و خود آقای ابراهیمی پیشنهاد چندین برابری نسبت به قراردادی که اینجا با او بستیم داشته ولی برند پرسپولیس به ما کمک می‌کند. مطمین باشید پرسپولیس بزرگ بوده، هست و بزرگ خواهد بود و هدف مدیریت باشگاه این است که برویم برای ششمین قهرمانی و قهرمانی در آسیا و همانطور که در سکوت خبری بازیکن جذب می‌کنیم همین روند و پروسه ادامه خواهد داشت.

در رابطه با فصل جدید نرخ بازیکنان هم بالا رفته است. پرسپولیس از کجا منابع مالی تامین می‌کند؟ شکوری به این سوال اینطور پاسخ داد: خیلی ممنون که این سوال را می‌پرسید و می‌خواهم اگر این سوال را از باشگاه پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار و یک اینستاگرام ۷ میلیونی می‌پرسید خواهش می‌کنم این سوال را از بقیه تیم ها هم بپرسید که این مبالغ از کجا می‌آید‌. باشگاه پرسپولیس یک پشتوانه ۴۰میلیونی دارد و کارگزاری که می‌آید و از تبلیغات این فضا استفاده می‌کند. قرارداد کارگزار را قبلا صحبت کردیم و به احتمال ۹۹ درصد قرار داد کارگزار را اغاله می‌کنیم و دنبال کارگزار جدیدی هستیم. این یک پروسه زمان بر هست و باید پروسه های قانونی اش طی شود تا ما یک کارگزار خوب که با هزینه های باشگاه هم خوانی داشته باشد را به دست آوریم اما بودجه دولتی حتی یک ریال هم استفاده نمی‌کنیم. امیدواریم این سوال از همه باشگاه ها به خصوص باشگاه صنعتی بپرسید.

بازیکن سابق پرسپولیس بار دیگر به موضوع درآمدهای باشگاه  ها در ایران بازگشت و تاکید کرد: چه طور باشگاه پرسپولیس با ۴۰میلیون هوادار و شور و نشاطی که در جامعه ایجاد می‌کنم نمی‌تواند از بودجه دولتی، حق پخش،  تبلیغات محیطی و کپی رایت نمی‌تواند استفاده کند اما یک سری باشگاه ها به  منبع پر پول قوی وصل هستند که چنین پیشنهادی را می‌دهند. برای نمونه بازیکنی داریم که این بازیکن در تیم ما توانسته رشد کند و دیده شود و با یک رقم ده برابری که ما جذبش کردیم، جذب خواهد شد. باشگاه پرسپولیس فقط می‌خواهد که عدالت رعایت شود.

سوال بعدی در مورد تمدید قرارداد با کریم باقری بود و اینکه آیا این اتفاق رخ می دهد که شکوری در واکنش به آن عنوان کرد:  من با تمام احترامی که برای ریاست فدراسیون فوتبال قائلم فکر می‌کنم همه تیم‌ها تمایل دارند که بازیکنان ما و مربیان ما را داشته باشند. تمایل آن‌ها یک بحثی است ولی خواسته بازیکنان و مربیان ما بحث دیگری است. باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه همواره در خدمت تیم ملی بوده اند در مسابقات مقدماتی این همکاری را با تیم ملی داشتند و کریم باقری را در اختیار تیم قراردادیم. ولی با توجه به خواسته آقا یحیی به امید خدا با کریم باقری تمدید خواهیم کرد و بحث تیم ملی که باید کمک کند در کنار قراردادش با پرسپولیس برای آینده می‌ماند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز