خبرگزاری کار ایران

کریمی: لیاقت مردم مسجد سلیمان یک تیم با این امکانات ضعیف نیست/ در شرایط نابرابر توانستیم در لیگ برتر بمانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۳۶

کاپیتان نفت مسجدسلیمان می گوید امکانات خوبی نداشتند و امیدوار است مسئولین بیشتر توجه کنند زیرا حق مردم آن شهر بیشتر از این ها است.

به گزارش ایلنا, نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم فراز و نشیب زیادی داشت و در نهایت تکلیفش برای ماندن به بازی آخر کشیده شد که موفق شد با پیروزی و شکست رقبای مستقیمش در لیگ برتر  بماند.

فرید بهزادی کریمی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از شروع تمرینات بگیرید تا ادامه و آخر فصل همه سخت بود. با مجتبی حسینی شروع خیلی خوبی داشتیم و کاملا هماهنگ شده بودیم و بعدش  شرایطی پیش آمد که آقای حسینی جدا شد و آقای یزدی آمد.در واقع این تغییرات خیلی به ما ضربه زد و بعدش با حضور آقای فکری شرایط‌مان خوب شد گرچه در چند بازی شکست خوردیم ولی موفق شدیم در لیگ بمانیم.

این بازیکن در همین باره ادامه داد: لیگ امسال بسیار سخت بود چون تمام تیم ها هزینه کرده بودند. تیم ریشه داری مثل سایپا سقوط کرد و شرایط ما به شکلی نبود که بتوانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.

این بازیکن که کاپیتانی نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت و به نوعی مسئولیتش سنگین تر بود در این خصوص عنوان کرد: آقای عسکری کاپیتان اول تیم بود و بعدش هم من بودم. خدا را شکر تا حدودی توانستیم به جوان ها کمک کنیم و شرایط طوری پیش رفت که به لطف خدا توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم و تیم را در نهایت در لیگ نگه داشتیم.

هافبک با تجربه نفت مسجدسلیمان در مورد مشکلات مالی که در طول فصل داشتند گفت: ما مدام در رفت و آمد بودیم و شرایط خیلی سخت بود. در مورد مسائل مالی هم باید بگویم که تیم های نفتی چون بودجه ندارند مشکل مالی دارند و امکاناتی هم که در مسجدسلیمان وجود دارد  بسیار ضعیف است و مردم آنجا حقشان است امکانات بهتری داشته باشند و ما سختی ها را چون در آن شهر حضور داشتیم کاملاً لمس کردیم. آنجا یک زمین داشت که در آن هم تمرین و هم بازی می‌کردیم و همین موضوع کار را برای ما سخت تر می کرد در آن دوره که ما بودیم خوب نبود ولی امیدواریم مسئولین نگاه ویژه داشته باشند و بتوانند شرایط مناسبی برای زمین تمرین ایجاد کنند.

کریمی در پایان در مورد اینکه فصل بعد در  نفت می ماند  یا خیر افزود: قرارداد من تمام شده و استراحت می کنم و به امید خدا یک تصمیم خوب می گیرم.من تلاشم را می کنم و قسمت هر چه باشد همان می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز