خبرگزاری کار ایران

گزارش مسابقات کانوپولو قهرمانی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۹۳

مسابقات قایقرانی قهرمانی استان فارس با معرفی نفرات برتر در شهرستان شیراز به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی به نقل از روابط‌عمومی هیات قایقرانی استان فارس، مسابقات قایقرانی قهرمانی استان فارس به صورت دوره ای در سه روز با حضور چهار تیم شرکت کننده برگزار شد.

فینال این مسابقه با حضور سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد و ‎در پایان تیم باشگاه حافظیه شیراز با حضور سمیرا منوچهری، فاطمه بهاری، سارینا طاهری، کیمیا یاریار و هستی مددی موفق به کسب مقام اول شدند. تیم هیات قایقرانی شیراز ‎با حضور الناز غلامی، مهسا دهقان، پارمیدا خادم صادق، ساره هوشمند و پرنیا عادلی و تیم موج با حضور بهاره توانا، نیلوفر شمشیری، کیانا کشاورز، نازنین فاطمه رجایی، ساینا رزمجویی و آرمیتا دادفر مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

‎در مراسم اختتامیه مسابقات محمد حسین همت یار رئیس هیأت قایقرانی استان فارس ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولین فدراسیون، بیان کرد: جا دارد که از زحمات و حمایت های اداره کل و همینطور حامی مالی مسابقات شرکت پیمانکاری نصیری و همه اعضای هیأت که دلسوزانه در بطن کار ما را یاری کردند تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم با داشتن اهداف و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هیأت قایقرانی را در استان فارس توسعه دهیم و روزهای خوبی برای این رشته رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز