خبرگزاری کار ایران

فرشید اسماعیلی؛ از چیپ دربی تا افسوس مجیدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۴۵۴

بازیکن اثرگذار این فصل استقلال آخرین بازی در جام حذفی را با یک اشتباه عجیب به قیمت از دست رفتن یک جام، به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، دیدار مرحله فینال جام حذفی بین تیم‌‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در وقت‌های معمولی و اضافه برنده نداشت تا ضربات پنالتی تکلیف قهرمان فصل جاری این رقابت‌ها را مشخص کند.

در ضربات پنالتی تیم استقلال تهران اولین ضربه را توسط وریا غفوری به گل تبدیل کرد و پس از گلزنی زیبرنیک نفس، دومین پنالتی‌زن آبی پوشان فرشید اسماعیلی بود. اسماعیلی با تجربه تلخ در ضربات پنالتی برای این ضربه مطمئنا استرس فراوانی داشت.

اسماعیلی برای این ضربه از قدرت زیادی به کار گرفت و همین موجب شد تا شوتی که به سمت دروازه محسن فروزان نشان گرفته از بالای دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفته و وارد پیست تارتارن ورزشگاه نقش جهان شود.

ضربه پنالتی هافبک شماره 8 استقلال درحالی از دست رفت که او به تازگی با درخشش در ترکیب آبی پوشان و نمایش‌های موثری که طی فصل جاری به خصوص داشته، اتفاقات دربی نوروز 98 فراموش شده بود و او دیگر با پنالتی که مقابل پرسپولیس از دست داده بود، نقل محافل ورزشی نبود.

اسماعیلی در مسابقه حساس دربی که در تاریخ دهم فروردین ماه دو سال پیش برگزار می‌شد با هدایت تیم تحت هدایت وینفرد شفر برابر پرسپولیس قرار گرفته بود و در نیمه اول پس از آنکه تیمش با گل احمد نورالهی از رقیب عقب افتاده بود فرصت داشت تا بازی را یک بر یک کند اما ضربه چیپی که زده بود به مانند بازی همین امشب از بالای دروازه به بیرون رفت و گل نشد.

بازی مقابل فولاد، خراب شدن پنالتی شجاعیان پس از اسماعیلی و ضربه آخری که احمد عبدالله زاده زد، فولاد را به جام قهرمانی رساند و موجب غم و اندوه بسیار این دو بازیکن شد و بیش از همه فرهاد مجیدی را به شوک فرو برد که برای دومین سال متوالی در آستانه یکقدمی کسب قهرمانی جام حذفی، به نایب قهرمانی رضایت داده است.

اکنون اسماعیلی با یک چالش تازه ولی تکراری مواجه شده است؛ او در بازی دربی که حساسیت زیادی داشت و در نهایت شانس قهرمانی استقلال در دو فصل پیش را عوض کرد یک پنالتی از دست داد و حالا با ضربه‌ای که به دروازه محسن فروزان راه پیدا نکرد، مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز