خبرگزاری کار ایران

پرده جدیدی از یک رابطه پر چالش؛

نکونام و مجیدی دوباره به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۵۹

سرمربیان دو تیم استقلال و فولاد گذشته پر چالشی با هم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد نکونام و فرهاد مجیدی، سرمربیان دو تیم فولاد و استقلال امروز تیم هایشان را در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند فرستاد.

این دو سرمربی از نسل جوان فوتبال ما در گذشته رابطه پر چالشی با هم داشتند که شروع آن از لیگ دوازدهم بود که با یکدیگر در استقلال همبازی بودند و در آن مقطع رقابتی بر سر کاپیتانی استقلال میان آنها شکل گرفته بود که کار به کنایه‌هایی که در آن مقطع در مصاحبه ها علیه هم داشتند مشهود بود.

پس از سال‌های بازی هم در قامت مربیگری مجیدی و نکونام با یکدیگر چالش داشتند و رقابت بر سر نشستن روی نیمکت استقلال باعث ایجاد این چالش شده بود که فصل گذشته باعث شد این دو علیه یک دیگر موضع گیری علنی هم داشته باشند. مجیدی در صفحه شخصی خودش مطالبی علیه نکونام به صورت غیر مستقیم و بدون بردن نام بیان کرد و نکونام هم در مصاحبه تلویزیونی در جواب مجیدی اعلام کرد که سرمربی وقت استقلال محبوبیتش در فضای مجازی به صورت غیر واقعی است.

حالا نکونام و مجیدی که انگیزه های زیادی روبروی هم دارند به مصاف هم می‌روند. اگر نکونام داعیه نیمکت استقلال را دارد باید دیدار امروز را پیروز شود تا علاوه بر اضافه کردن جام قهرمانی به کارنامه خود، مانع موفقیت مجیدی با این تیم هم بشود و از سوی دیگر فرهاد هم به هیچ وجه دوست ندارد برای دومین سال پیاپی در فینال شکست بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز